Jump to content
Hundesonen.no

sosialisering og lek i sandnes området?

Recommended Posts

Kan sikkert bli med jeg også, har dog en voksen hannhund som nevnt tidligere i tråden.

Et nytt forslag til å møtes mtp frislipp kan være ballbingen ved hanabanen. Men spørs om det er helt lov, ser mange bruker den til hundene sine, men vet ikke hva fotballlaget synes om det.

Da ble hunden sendt til Ålesund tidligere enn planlagt så da har jeg ikke hund igjen før slutten av juli/begynnelsen av august.

Hei dere! Kan min kompis bli med? Jeg skrev en tråd her om dagen:

http://hundesonen.no/forum/topic/69527-soeker-trygge-sosialiseringshunder-stavanger/

Eller er det litt dumt om hun allerede har utviklet noe usikkerhet? Jeg vet ikke om hun har det, jeg har ikke møtt henne enda, men jeg ser ikke bort fra at den kaaan være litt usikker. Om det kanskje er best for den å treffe voksne trygge hunder?

Forumet fortsetter under annonsen

Min hund på nå 11 uker ønsker gjerne å treffe på andre hunder :) Den er ikke så veldig stor, men er veldig glad i å leke :)

Noen som er interresert i en tur til Hundeskogen på Tirsdag den 3.12.13?

Hvilket klokkeslett er det snakk om? :)

Er gjerne med på hundeskogentur, lufter gjerne kamera også i samme slengen, tjukkebolla har lagt på seg igjen så her er vi på ny slankerunde. (Jeg sliter maks med å finne et for og en mengde som passer dyret *sukk* ). Så alt av annet en asvalt/by gåing er veldig velkomment om dagen, kommer dog litt ann på økonomien om jeg kommer meg ut, men buss er ikke sååååå dyrt så satser på det går fint :P

Litt seint for den dagen:/ men kan jo planlegge en dag:) Gjerne midt i uken eller noe?

Er gjerne med på hundeskogentur, lufter gjerne kamera også i samme slengen, tjukkebolla har lagt på seg igjen så her er vi på ny slankerunde. (Jeg sliter maks med å finne et for og en mengde som passer dyret *sukk* ). Så alt av annet en asvalt/by gåing er veldig velkomment om dagen, kommer dog litt ann på økonomien om jeg kommer meg ut, men buss er ikke sååååå dyrt så satser på det går fint :P

I uken en gang...onsdag eller noe?

Har ikke sett dette før nå! Beklager! @Mr.Fudgestikle Jeg ligger dessverre flat ut med influensa om dagen, så blir ikke særlig med tur på oss akkurat nå. Blir dog gjerne med på tur ved en senere anledning! :)

Bikkja er nok veldig klar for litt mutual beagle løøøøøøv. :D Er noe spesielt med beagler sammen altså, hehe. :P

Forumet fortsetter under annonsen