Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd med quotene? - LØSTiiish


Recommended Posts

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mel: ref Bjelleklang Quoteklag, quoteklag over sonens hei Navnene er bortevekk og man blir så lei Ja, tenk nå om, vi huske må, det kan jo ikke gå Så la oss ta en felles klagesang og suge på

Nå er det vel ikke lenge siden vi hadde en diskusjon her om at admin'ne bare var mennesker og de holdt på å trakk seg hele gjengen pga sonen slo seg vrang bare fordi man skulle endre på 1 tråd..

folk er veldig glad i forandring

Posted Images

Men du får faktisk delt de opp nå, om du refresher cache og cookies (som jeg skrev) så får du slik det ser ut nå og quotene er delbare og synlige noe ala hvordan det var før. Har du fått refreshet alt ordentlig siden du fortsatt mener det er en mølje?

Om du ser her så har jeg quotet deg flere ganger og det kommer i bolker.

attachicon.gifsonentrudelu.jpg

Om du bare hadde fortalt enkelt og greit at quoter kan deles opp ved å trykke enter, så hadde det blitt forståelig for oss som er litt korte i nepa også :D. Og nå ble det veldig mye enklere å dele quoter iallefall - men slik det er satt opp forsvinner jo navnet på den man quoter, så da må man huske hvem som har sagt hva da... DET er jo ikke lett... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

lang dag på jobb :aww:

bla

og helt enig ang navn,

bla

har som sagt rapportert det til leverandør :)

bla

Fantastisk! Takk. :flowers:

PS, navnene på quote kommer jo tilbake når man poster, så da kan man også se de på forhåndsvisning.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken browser? De er forøvrig nye og ser ikke ut som de gamle :)

attachicon.gifsonen.png

Ditt første innlegg, sant?

Vel, da suger de nye quotene :aww:

Mitt svar..

folk er veldig glad i forandring :aww:

Ditt svar..

Ja, det er akkurat derfor. Det har jo ikke noe med at når man mulitsiterer, la oss si en 4-5 personer, og skal dele opp de quotene, så blir det skrekkelig pes å huske akkurat hvem som skreiv hva, og hvor den ene quoten slutter og den andre begynner, sant? Nei nei, det er jo ikke noe stress det, når alt sammen står i ei fin lita mølje uten start og slutt..

Du er skrekkelig nedlatende innimellom, admin.

Min forklaring på hvorfor jeg syns de nye quotene suger..

Men du får faktisk delt de opp nå, om du refresher cache og cookies (som jeg skrev) så får du slik det ser ut nå og quotene er delbare og synlige noe ala hvordan det var før. Har du fått refreshet alt ordentlig siden du fortsatt mener det er en mølje?

Om du ser her så har jeg quotet deg flere ganger og det kommer i bolker.

attachicon.gifsonentrudelu.jpg

Din løsning på problemet..

Så jeg prøver igjen.. Når man multisiterer, som man gjerne gjør i en og annen tråd, så skal man altså sitte og gjette på hvem som sier hva, ikke sant? La oss si at jeg hadde vært i akkurat nå-tråden, og sitert vilt og hemningsløst over 10 sider, så ville jo ikke det blitt rotete når det ikke står navn noe sted, sant? Nei, det er bare det at jeg ikke liker forandringer..

Ja, jeg veit at du har rapportert til leverandøren, og de nye quotene suger allikevel, og du var nedlatende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg prøver igjen.. Når man multisiterer, som man gjerne gjør i en og annen tråd, så skal man altså sitte og gjette på hvem som sier hva, ikke sant? La oss si at jeg hadde vært i akkurat nå-tråden, og sitert vilt og hemningsløst over 10 sider, så ville jo ikke det blitt rotete når det ikke står navn noe sted, sant? Nei, det er bare det at jeg ikke liker forandringer..

Jeg oppfattet hva du skrev som at du fikk alt i en mølje fortsatt som i at du ikke fikk rammene, du sa ingenting om at navnet ikke vistes og ergo du hadde quote rammen. Så derfor forklarer man på nytt.

Men da er det jo løst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker safari og her virker ikke quotene. Forøvrig så er det en ting som er endret til det bedre, og det er at jeg nå får oppalle smilys og alle funksjonene for tekstfarge, -størrelse, utheving og alle andre options som ligger øverst i tekst boksen.

Og bare for å ha sagt det: Jeg er overhode ikke redd for eller misliker endringer. Det jeg misliker er når endringene gjør at forumet ikke virker optimalt lenger :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet hva du skrev som at du fikk alt i en mølje fortsatt som i at du ikke fikk rammene, du sa ingenting om at navnet ikke vistes og ergo du hadde quote rammen. Så derfor forklarer man på nytt.

Men da er det jo løst da.

Måtte bare prøve å dele opp med enter. OH NÆH!! Så enkelt da! Håper dere får fikset at man får navn DA blir det bra!

Endret av Margrete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker safari og her virker ikke quotene. Forøvrig så er det en ting som er endret til det bedre, og det er at jeg nå får oppalle smilys og alle funksjonene for tekstfarge, -størrelse, utheving og alle andre options som ligger øverst i tekst boksen.

Og bare for å ha sagt det: Jeg er overhode ikke redd for eller misliker endringer. Det jeg misliker er når endringene gjør at forumet ikke virker optimalt lenger :aww:

Har du fått fjernet cache og cookies? se guide for safari her: http://www.ehow.com/how_5025113_clear-cookies-cache-safari.html

Bra at andre ting har kommet tilbake til deg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Ja, jeg veit at du har rapportert til leverandøren, og de nye quotene suger allikevel, og du var nedlatende..

Nå er det vel ikke lenge siden vi hadde en diskusjon her om at admin'ne bare var mennesker og de holdt på å trakk seg hele gjengen pga sonen slo seg vrang bare fordi man skulle endre på 1 tråd..

Hvis man ikke endrer seg engang i blandt, så vil faktisk ting bli utdatert og dermed håpløst å bruke.. Og nedlatende må vel lov å være en gang i blandt når man faktisk har skrevet flere ganger hva man skal gjøre for at det skal bli fiksa :aww: Lurt å gjøre som man får fortalt før man sier at det ikke funker ;)

Edit: og takket være min super geni-mac, har ikke jeg behøvd og gjort noe som helst og det funker fjell :P

Endret av Krutsi
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke lenge siden vi hadde en diskusjon her om at admin'ne bare var mennesker og de holdt på å trakk seg hele gjengen pga sonen slo seg vrang bare fordi man skulle endre på 1 tråd..

Og poenget ditt er?

Hvis man ikke endrer seg engang i blandt, så vil faktisk ting bli utdatert og dermed håpløst å bruke.. Og nedlatende må vel lov å være en gang i blandt når man faktisk har skrevet flere ganger hva man skal gjøre for at det skal bli fiksa :aww: Lurt å gjøre som man får fortalt før man sier at det ikke

funker ;)

Men det er ikke fiksa, er det vel? Det er fortsatt ikke navn på quotene, og veit du hva? I en tråd om quoter på et underforum som heter "Spørsmål og tilbakemeldinger fra medlemmene" forbeholder jeg meg retten til å tilbakemelde at de nye quotene SUGER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt er?

Men det er ikke fiksa, er det vel? Det er fortsatt ikke navn på quotene, og veit du hva? I en tråd om quoter på et underforum som heter "Spørsmål og tilbakemeldinger fra medlemmene" forbeholder jeg meg retten til å tilbakemelde at de nye quotene SUGER.

Du klagde vel ikke bare pga den ikke inneholdt navn.. Og det er dessuten også gitt svar på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er cache? Jeg har vært inne på innstillinger, slettet logg, infokapsler og data (noe som jeg i min uvitenhet trodde var det samme som cookies o.l.)

Det rare er at når jeg trykker for å quote et innlegg, så kommer det opp den vanlige "rammen" som forteller at jeg har quotet x antall innlegg, men når jeg skal svare er de ikke med.

Om det har noe med det ajax greiene du skrev i AN tråden, så burde jo det gå an å endre? Det er jo flere som bruker iPad - uten at jeg kan påstå at de har samme problemer som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er cache? Jeg har vært inne på innstillinger, slettet logg, infokapsler og data (noe som jeg i min uvitenhet trodde var det samme som cookies o.l.)

Det rare er at når jeg trykker for å quote et innlegg, så kommer det opp den vanlige "rammen" som forteller at jeg har quotet x antall innlegg, men når jeg skal svare er de ikke med.

Om det har noe med det ajax greiene du skrev i AN tråden, så burde jo det gå an å endre? Det er jo flere som bruker iPad - uten at jeg kan påstå at de har samme problemer som meg??

Jeg bruker Safari og ikke hatt problemer..

Edit:

Krutsi: Jeg har faktisk gjort det jeg har fått beskjed om, men det virker fortsatt ikke, så den kommentaren kan du putte et vist sted...

Og jeg har vel strengt ikke qoutet deg, eller?
Endret av Krutsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har vel strengt ikke qoutet deg, eller?

Nei da. Du gjorde ikke det direkte, men når du kommer med slike utsagn som jeg kommenterte over her, så tolker jeg det som det er ment til de som "klager" på at det er problemer med ting her - og siden jeg er en av de som har problemer, så er den vel myntet på meg?

AnetteH: Som du ser så fukner det når jeg trykker svar, altså siterer et og et innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er cache? Jeg har vært inne på innstillinger, slettet logg, infokapsler og data (noe som jeg i min uvitenhet trodde var det samme som cookies o.l.)

Det rare er at når jeg trykker for å quote et innlegg, så kommer det opp den vanlige "rammen" som forteller at jeg har quotet x antall innlegg, men når jeg skal svare er de ikke med.

Om det har noe med det ajax greiene du skrev i AN tråden, så burde jo det gå an å endre? Det er jo flere som bruker iPad - uten at jeg kan påstå at de har samme problemer som meg??

er du på ipad eller mac? For jeg vet vi sliter veldig med ipad'er altså :(

Når du slettet infokapsler og midlertidige filer (tipper data, har ikke safari her atm) så restarter du safari dvs steng den HELT (veldig viktig) også starter du den på nytt. så skal quotes fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke lenge siden vi hadde en diskusjon her om at admin'ne bare var mennesker og de holdt på å trakk seg hele gjengen pga sonen slo seg vrang bare fordi man skulle endre på 1 tråd..

Måtte bare prøve, men det er jammen meg sant det du sier der :)

Hvis man ikke endrer seg engang i blandt, så vil faktisk ting bli utdatert og dermed håpløst å bruke.. Og nedlatende må vel lov å være en gang i blandt når man faktisk har skrevet flere ganger hva man skal gjøre for at det skal bli fiksa :aww: Lurt å gjøre som man får fortalt før man sier at det ikke funker ;)

Hei, hurra, hurra, hurra. Vi to har det jammen bra. Her i tennene til Jens, er vi aldri sukkerlens (kom ikke på noe å si)

Edit: og takket være min super geni-mac, har ikke jeg behøvd og gjort noe som helst og det funker fjell :P

Hah, skolepcen min funker den også, så :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da. Du gjorde ikke det direkte, men når du kommer med slike utsagn som jeg kommenterte over her, så tolker jeg det som det er ment til de som "klager" på at det er problemer med ting her - og siden jeg er en av de som har problemer, så er den vel myntet på meg?

AnetteH: Som du ser så fukner det når jeg trykker svar, altså siterer et og et innlegg

Det er vel forskjell på å klage uten å ha prøvd og ha prøvd og det funker fortsatt ikke....?

Man trenger faktisk ikke å tolke at alt er ment på seg sjøl..

Måtte bare prøve, men det er jammen meg sant det du sier der :)

Hei, hurra, hurra, hurra. Vi to har det jammen bra. Her i tennene til Jens, er vi aldri sukkerlens (kom ikke på noe å si)

Hah, skolepcen min funker den også, så :lol:

Haha vi får holde samme så ikke tannbørsta kjem :P:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...