Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Hundetreff med mindre hunder

Recommended Posts

Har to dachser og ønsker å treffe hunder rundt deres størrelse. Bor på Søm, men har bil så er litt mobil.

Det skal nok gå bra med den størrelsen der. Hun minste på 9 mnd er veldig glad i alle typer, men det er ikke hun på 2 år. Hun foretrekker de som er på hennes størrelse. Så en basenji er en fin størrelse :)

Må bli neste uke en gang. Men yngsten har fått løpetid i dag da, så om du har hannhunder så må vi nok vente en stund :)

Tenkte i Kristiansandsområdet, men er ikke sånn mega kjent på hvor det er bra å gå. Og disse to må gå i bånd, om det ikke er inngjerdet.

Forumet fortsetter under annonsen

Min hannhund er kastrert :) Og har uansett aldri vært interessert i tisper. Har ei tispe med løpetid her nå, og han reagerer ikke :) Tispa mi kan ikke bli med, da hun ikke er så grei med andre tisper. Og hun kan heller ikke være hjemme alene. Så om det går an å ta det ikke neste uke, men uka etter? (Samboeren min jobber på sjøen, så han er borte hele neste uke, og noen må være hjemme med Joshi :) )

Hei, mine to tibetanske spanieler trenger sårt litt sosialisering. Da helst løse sammen med andre hunder. Det er et inngjerdet område bak skolen på Nodeland, hvis noen er interesserte.

Min hannhund er kastrert :) Og har uansett aldri vært interessert i tisper. Har ei tispe med løpetid her nå, og han reagerer ikke :) Tispa mi kan ikke bli med, da hun ikke er så grei med andre tisper. Og hun kan heller ikke være hjemme alene. Så om det går an å ta det ikke neste uke, men uka etter? (Samboeren min jobber på sjøen, så han er borte hele neste uke, og noen må være hjemme med Joshi :) )

Så da tenkte du neste uke, fra mandag 18 og utover? Kan ikke på mandagen, men ellers er jeg ledig, så bare si en dag og klokkeslett det passer deg så er jeg med.

Hei, mine to tibetanske spanieler trenger sårt litt sosialisering. Da helst løse sammen med andre hunder. Det er et inngjerdet område bak skolen på Nodeland, hvis noen er interesserte.

Det høres kjekt ut.

Er det hannhunder? da jeg har en tispe i løpetid

Ja! Det hadde vært kjekt! Min trenger å få løpt litt...

Så da tenkte du neste uke, fra mandag 18 og utover? Kan ikke på mandagen, men ellers er jeg ledig, så bare si en dag og klokkeslett det passer deg så er jeg med.

Ja? Hva med torsdag den 21., for eksempel? Kan når som helst på dagen :)

Ja! Det hadde vært kjekt! Min trenger å få løpt litt...

Ja? Hva med torsdag den 21., for eksempel? Kan når som helst på dagen :)

Kom på at jeg er opptatt på torsdag, så om vi kan ta det på onsdagen i stedet så hadde det vært fint

Forumet fortsetter under annonsen