Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg hater idiotiske flaskeknusere!!!


Kine Helen

Recommended Posts

i de siste dagene har vi merket enn økende tendens til Glassskår OVER ALT rundtom her vi bor.. skikkelig irriterende altså.. kan ikke fordra folk som er så dumme at de knuser flasker for morro skyld, kaster dem ut bilvinduer etc... alle "favoritt" stedene til speedy er full av glass skår og han skjønner jo ingenting når jeg drar i båndet og ikke lar ham få lov å tisse der han pleier..

[-X [-X :(:(:(:(

heldigvis har han ikke skjært seg enda, men det er ikke mer en skikkelig flaks heller..

åå.. var godt å få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommers måtte jeg sykle hen et sted hvor vi går med Rocky og feje vekk en masse glasskår.. Irriterende at JEG må sykle hen med kost og alt for og fjerne glasskår som ligger i et boligfelt hvor der er masse huse og barn. At folk ikke selv kan tenke litt. Men jeg måtte gjøre det, ville ikke risikere at Rocky fik glassplinter i sine poter :(

Men huff irriterende Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et lite tips til dere hvis dere er redd for at hundene skal skjære seg på glass, når hunden først har tråkket oppi det så begynn for all del ikke å dra i båndet for da er det nesten garantert at den vi skjære seg.

la heller hunden få gå normalt over det da pleier det som regel å gå greit.

går den med stramt bånd eller løper over så skjærer den seg mye lettere.

har mangen års erfaring med veier med masse glasskår på og tur gåing med hunder og bet meg alltid merke til det at hvis vi strammet inn båndet eller løp (uheldighvis over) så hadde hunden skjært seg men hvis vi bare gikk normalt over så gikk det fint. No gikk ikke vi over glasskår bare for å finne ut dette altså jeg har passet hunder siden jeg var tolv år og gått mye turer og det var ikke fritt for at vi traff på litt knuste flasker og slikt noen steder. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...