Gå til innhold
Hundesonen.no

Online julekortgenerator


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg mener altså ikke nettbutikker hvor en bestiller kort som trykkes, puttes i konvolutt, frankeres og sendes ut - dette skal være digitalt. Kan en bruke disses layouts til det også? Gratis?

Jeg har laga kortet som om jeg skulle bestille det, sett på forhåndsvisning og tatt en print screen - og limt inn det i photoshop og jobbet videre med det :). Det blir jo ikke så stort da, men stort nok for web liksom :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laga kortet som om jeg skulle bestille det, sett på forhåndsvisning og tatt en print screen - og limt inn det i photoshop og jobbet videre med det :). Det blir jo ikke så stort da, men stort nok for web liksom :).

Takk, da kan jeg gjøre det for e-kortene mine. Jeg skal også lage en A4-juleannonse, men da blir det for lite. Jeg får trikse selv i photoshop eller photoscape, hadde bare håpet å unngå det og fått til noe mer fancy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stjålet deler av kort og brukt, deretter gjort det større i photoshop - jeg tror jeg fikk laget et kort til briardbladet som var trykkestørrelse ved å gjøre det sånn :)

Nå har jeg hyrtenstyrten satt noe sammen i Photoscape, siden jeg hadde en deadline - er i siste liten fordi jeg ventet på bedre fotovær... Men da kan jeg leke og trikse litt for ekortet som skal ut til uka - for nei, en kan ikke sende det samme på trykk og i epost, det er for enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan jeg leke og trikse litt for ekortet som skal ut til uka - for nei, en kan ikke sende det samme på trykk og i epost, det er for enkelt...

Hahahhaa, selvsagt kan man ikke det :D. Jeg har heller ikke samme i bladet som jeg skal sende ut på e-post :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...