Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som trenger hundepass? I juletiden feks?


Cecce
 Share

Recommended Posts

Jeg er en 20 år gammel jente fra Drammen som gjerne stiller opp hvis noen trenger hundepass!

Det kan være når som helst, ukedag, helg og over lengre tid hvis det trengs :)

Har passet fler hunder de siste mnd og trives veldig med det, så da ser jeg ingen grunn til å ikke fortsette hvis det er mulig.

Jeg er hjemmeværende og bruker all min tid på dette, så må derfor ta noen kr for det så jeg har litt lommepenger å leve på.

Bor i leilighet med familien, dvs mamma og tre søsken på mellom 18 og 12 år.

Vi har en chihuahua hann på snart 2 år og en katt.

Katten bryr seg lite om de besøkene vi har hatt hittil og Leo koser seg med selskap og noen å leke med :)

Ta kontakt om dette høres interessant ut, så sitter jeg her og venter spent på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan bruke deg som en nødløsning i julen? Vi har en jaktgoldenvalp på 3-4mnd nå som skal være med oss hjem i julen. Den er ikke alltid like glad i andre hunder, så skulle det skjære seg kan vi kanskje gi deg et pip og høre om du fortsatt kan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du vettu! Er bare å si ifra hvis det trengs :) Men hvis den ikke er så glad i andre hunder, hvordan tror du det går med chihuahuaen da? Vi finner nok uansett en løsning på det hvis det skulle bli et problem. Hadde vært kjempe koselig altså, er vokst opp med golden jeg, så jeg elsker dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du vettu! Er bare å si ifra hvis det trengs :) Men hvis den ikke er så glad i andre hunder, hvordan tror du det går med chihuahuaen da? Vi finner nok uansett en løsning på det hvis det skulle bli et problem. Hadde vært kjempe koselig altså, er vokst opp med golden jeg, så jeg elsker dem :)

Det er ikke valpen som ikke går overens med andre hunder. Den er jo bare en valp. Det er den voksne hunden som bor der fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...