Batis Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2011 Hei, Ønsker å komme skikkelig igang med blodspor treninga igjen, men er jo mye gøyere og motiverende om man er flere Noen soniser som har lyst til å trene med oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ratz Skrevet 16. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2011 Vi har trent blodspor en stund og vil også komme igang igjen. Joiner deg gjerne. Eneste som er nå er hoggormen som er litt skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 16. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2011 Jeg og en venninne snakket faktisk nettopp om å prøve å samle en gjeng for å trene spor. Jeg har ingen erfaring,og hun har tatt et kurs,så hun er også ganske fersk. Hadde vært kjempegøy! Vi holder til i Sandnes,men er ingen problem å komme oss til Stavanger rekner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K9Rex Skrevet 16. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2011 Jeg har heller ingen erfaring med spor, så dersom noen vil lære noe vekk er vi gjerne med! Vi har meldt oss på kurs, men starter ikke opp før høsten og det er generelt lydighet vi skal på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Er veldig gjerne med. Har trent en del blodspor, men er ikke så flink til å trene jevnlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batis Skrevet 20. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Så gøy Nå ble det plutselig litt travlere "somemr" enn jeg hadde sett for meg alikevel med huskjøp/salg/flytting og denslags... :-O Men har dere forslag til datoer vi kan samles - er jeg med jeg! hva med lørdagen el søndag første helga i september f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar