Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Blir din samboer jaloux på hunden??

Recommended Posts

Hehe måtte lige høre om der er andre end meg som oplever at samboeren kan gå hen og bli litt jaloux på hunden engang i blandt?? :D

Noen ganger syns Espen at det er Rocky som får mest kos og fine ord her i huset. Hihi da føler han seg litt dårlig behandlet. Og når Espen og Rocky virkelig har deres skikkelige kosestunder, ja da føler jeg mig litt uelsket :(:D

Da ligger de på gulvet og storkoser i laaang tid og ingen av dem legger merke til meg. Hehehe.. Og Espen er siklet helt ind.. :D

ja ivan blir litt sjalu på speedy til tider.. ååå den hunden tar all tiden din jo... du skal jo bare kose med ham jo.. hva med meg da...

men så går det en liten stund så finner jeg begge to i sengen der ivan ligger og klapper på speedy og stor koser seg!!:( hehe..så han er litt tøffel der ja!!

Stian er sjalu på Askepott fordi hun er mest glad i meg, dersom de koser i sofaen og jeg kommer går hun fra han til meg med EN gang, da blir stian litt snurt hehe :(

nei min samboer blir ikke sjalu han har en hund selv, vi er fire mennesker i hus og vi har fire hunder så da blir det jo en hver da. :wink::( finner da ingen grunn til å bli sjalu jeg da nei. :wink:

Forumet fortsetter under annonsen

ja, sånn er det her hos oss også! Men jeg må innrømme at jeg og kan bli litt sjalu når hero som er "min hund" (jeg hadde han før vi vart ilag) heller setter seg bort til Arne for å kose.... :oops:

Noen ganger syns Espen at det er Rocky som får mest kos og fine ord her i huset. Hihi da føler han seg litt dårlig behandlet. Og når Espen og Rocky virkelig har deres skikkelige kosestunder, ja da føler jeg mig litt uelsket    

Da ligger de på gulvet og storkoser i laaang tid og ingen av dem legger merke til meg. Hehehe.. Og Espen er siklet helt ind..

Bytt ut Espen med Stian så har du oss :mrgreen:

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.