Heidi Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2005 Prøv denne testen da http://quiz.ivillage.com/home/tests/dogs.htm Sjovt nok blev jeg en German Shepherd.. Hehe.. Er nok alt for mye sammen med Rocky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 8. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2005 ble St.Bernard jeg :-o Tja, syns Berner Sennen er veldig flotte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 8. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2005 Hehe ja de er noen flotte, siklende hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 9. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2005 Jeg fikk schafer, men det må jo være helt feil for jeg er IKKE arbeidsnarkoman som det stod der. Men jeg fikk bare en siden med spørsmpl, var det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 jeg fikk samme som deg Heidi, German Sheperd.... var vel ikke så rart det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Tror nok ikke det var alle rasene som var der og ikke en cavalier men jeg ble jo nesten en Cavalier King Charles Spaniel da, jeg ble en Cocker Spaniel. Vel, begge slutter på "Spaniel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar