Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Nytt år nye muligheter

Recommended Posts

Godt nyttår til dere alle

Tenkte jeg skulle prøve meg på ny med å invitere til treff/tur nå på nyåret.

Jeg er åpen for forslag om hva vi skal finne på.

Stine og dachsen Tuva

Hei!

En smule sen er jeg, men vi er også med! Og jeg kan høre om Wenche med havanaisene også er med.

Ønsker du helst tur, eller treff? Kan spør litt rundt til andre hundefolk her i byen og, om og være med :icon_redface:

jeg burde egentlig være med..

kenzo er en usikker hund i bånd. men er noe han egentlig burde øve på, samtidig som jeg selv må jobbe med meg..

hadde vært greit å tatt en tur, hvor vi gikk på tur med de i bånd. det er noe kenzo hadde trengt..

Forumet fortsetter under annonsen

Vi er gjerne med på tur. Litt dårlig med tur stier nå i dette været, men vi er mye på Grostølen og Jegersberg.

JEg vet ikke helt hvor grostølen er (sikkert lett å finne ut) men jegers er jo velkjent, kan vi ikke ta første turen der? Møtes ved bommen ved siden av Hokus Pokus?

Og så må man bare finne en dag som passer da...

Om det er noen som kan til søndag hadde det vært kjempe.

Er med på det meste, enten tur eller treff eller hva det nå må være folk ønsker.

Gi en lyd, gjerne en PM (for da får jeg det med meg)

HEi:)

kunne hatt et hundetreff i påska?

Kan både trene litt å gå tur:)

På Hortemo ( Songdalen)

Har vi en fin grusbane å trene på , å en turvei å gå:)

Så visst noen er interesert så gjerne bli med :)

Jeg reiser hjem med bikkja i dag så han kommer seg til fjells mens jeg jobber, men kan ikke dere teste en gjeng i påsken og så kan vi møtes igjen i april?

Jeg er elendig på å trene hund, men flink på å gå tur så da kan jo noen lære meg å trene hund;) he he

Forslag: nå til søndag kl 10. oppmøte ved HokusPokus barnehage og vandring innover jegers?

Alternativt kan alle komme til oss, da begynner man vandringen fra Lona parkeringsplass på toppen av Saga og har uante muligheter for naturopplevelser :icon_redface:

Forslag: nå til søndag kl 10. oppmøte ved HokusPokus barnehage og vandring innover jegers?

Alternativt kan alle komme til oss, da begynner man vandringen fra Lona parkeringsplass på toppen av Saga og har uante muligheter for naturopplevelser :blink:

Som det blir nevnt i innlegget, bare med fornyet dato; 2.5. kl 1000

Som det blir nevnt i innlegget, bare med fornyet dato; 2.5. kl 1000

he he, da kan ikke jeg for jeg reiser hjem i helgen. Men om dere får det til nå, blir det sikkert enklere å få til senere også :blink:

Jeg har ikke sett noen av disse datoene :blink::P

Men jeg sitter med eksamener og passer to ekstra bikkjer, pluss henter valpen de neste ukene. Så fom. den 19 mai er jeg klar!

Jeg har ikke sett noen av disse datoene :P:jump:

Men jeg sitter med eksamener og passer to ekstra bikkjer, pluss henter valpen de neste ukene. Så fom. den 19 mai er jeg klar!

Da blir det sommertreff med grilling og hundebading ett passende sted! Det stemmer jeg for :blink:

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Samme vi tenker, vi har også hørt at f eks passeringstrening, som vi har jobbet mye med, kan bli mye værre. Men vi tenker som deg at da vet vi ihvertfall hva vi har å jobbe med, og slipper denne berg og dalbanen av medgang og motgang hele tiden.  Det skjedde brått så mye her hjemme at vi har ikke kommet lenger i selve prosessen, men det som skjedde var at løpetiden kom ca en månede før vi forventet denne gangen. Rett etter jeg skrev denne tråden, og da altså like etter perioden med innbilt hadde gitt seg. Vi hadde vel rett under en uke som var rolig før løpetiden var i gang. Det gjorde oss mye sikrere på at kastrering er riktig. Nå er løpetiden akkurat over, og hun er tilbake til sitt glade selv, elsker å trene og være med på alt som er gøy. 😊  Åh, høres ut som drømmen. Håper det er den veien det går her også 😊
    • Håper denne blir riktig, får ikke til og Quote.    Uke 42: Mandag - @Kristin_nord Tirsdag - @LinsorCollie Onsdag - @Kaja Torsdag - @Ozzy Fredag  @Tine Kristine Lindbeck Lørdag Søndag - @Vvoffen   Uke 43 Mandag  @LinsorCollie Tirsdag  Onsdag Torsdag  Fredag Lørdag Søndag   Uke 44 Mandag  Tirsdag  Onsdag  Torsdag  Fredag Lørdag Søndag   Uke 45 Mandag Tirsdag  Onsdag  Torsdag  Fredag - @Tins Lørdag - @Kristin_nord (da skal vi på utstilling i letohallen
    • Er det sterke jaktinnstinktet som er det største utfordringen for oss. Vil ha en hund som kan være løs ute på gården sammen med oss, noe som fort blir vanskelig hvis jegeren er for fremtreden.  Håper det kommer border terrier til rasetorget på dogs4all, hadde vært interessant å snakke med noen eiere. Har vært fascinert av rasen lenge, så vil gjerne vite mer om de før jeg helt legger de vekk.  Hvilke andre "mykere" terriere tenkte du på? Tar gjerne i mot tips 😊
    • gyldenlykke.fieldgolden
  • Nylig opprettede emner