Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Hundesonen og Facebook

Recommended Posts

Hei

Hundesonen har nå blitt knyttet tettere opp mot Facebook.

Fra før av har vi vår egen gruppe på Facebook:

http://www.facebook.com/group.php?gid=74066659716&ref=ts

Er du ikke medlem allerede så er tiden inne nå.

Bli også fan av Hundesonen, her:

http://www.facebook.com/group.php?gid=74066659716&ref=ts#/pages/hundesonen/94193709777?ref=ts

Nå kan du også poste emner rett på facebook. Slik kan du dele emner med vennene dine:

post-4-1259450012,5708_thumb.png

Da åpner den seg opp i Facebook (hvis du er logget på, hvis ikke må du logge på først)

post-4-1259450095,2199.png

Men det er flere gode nyheter. Kanskje noen av vennene dine på Facebook vil melde seg inn i Hundesonen?

Nå er det enklere enn noensinne, du kan gjøre det via Facebook kontoen din:

post-4-1259450159,7522_thumb.png

På denne måten bruker Hundesonen info fra Facebook og lager en profil. Ditt bilde med mer kommer opp og blir en del av din profil på Hundesonen

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Var inne å kikket litt på finn for mitt område (Rogaland). Herregud så trist og sint jeg blir! Halvparten er «ønskes kjøpt doodlidoo, spitzpoo, cavapoo, poooo og doooodle» annonser. «Spitzpoo - vi har falt for denne rasen». Har bare lyst å sende de mld og SI AT DET IKKE ER EN RASE. Og hva med alle de annonsene der «Bob vil bli far, Mary vil bli mor». Aller helst uten stamtavle og det beste er å parre en eller annen stakkars puddel. For å så prise det til en million. Jeg vet jo at det er fritt vilt på Finn og at det er en grunn til jeg ikke er der så mye. Men herregud... Valpekjøpere (og «oppdretterne» av disse «rasene») må ta seg sammen. Valpekjøperne har også et stort ansvar her - selv om det bedrives ansvarsfraskrivelse på høyt nivå. 
        Takk for meg! 
    • Her er en typisk bedømmelse man kan risikere å få fra utidige dommere om man stiller en jaktgolden ... og da har man ikke begynt å diskutere holdninger og slengbemerkninger fra ymse andre deltakere og oppdrettere rundt ringen ... Hunden fikk forøvrig good ved neste korsvei og jeg vet om lignende tilfeller hvor hunden senere har fått VG. Så ikke bare kan man forvente å få dritt - det er bingo i tillegg.
    • Atlas er idag blitt HD-røntget! Bildene ser veeeldig fine ut, men venter likevel spent på avlesningen til NKK🤞🏼 Stakkars fyren har bare sovet helt siden 14 idag, fikk noe gode greier å sove på sier han🙊
    • Er så lei av å få mail som ikke er ment til meg nå! Er ei som har nesten lik mail som meg som hele tiden oppgir min mail. Så da får jeg masse ordrebekreftelser, fakturaer, fotballmail osv. Har tatt kontakt med avsender før, som sier de har gitt kontakt videre. Men jeg fortsetter å få mail. Nå fant jeg det jeg tror er riktig mail direkte til henne, så har sendt en mail og informert, og bedt henne dobbeltsjekke mailen hun oppgir. Håper det hjelper, så jeg slipper å få full innboks av andres mailer. 
    • Jeg lurer på hva som ville skjedd hvis utstillingsringene plutselig hadde hatt et flertall av jaktvarianter? De blir jo stadig mer vanlige. Jeg mistenker det ville skjedd ting både med "utstillingsavlen" og dommerenes holdninger, egentlig.
  • Nylig opprettede emner