Labbalino Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2009 Jeg er i full gang med å klikkertrene min cocker, men det kan bli ensomt å trene alene. Jeg lurer derfor på om noen vet om det finnes noen treningsgrupper for oss som benytter dette treningsprinsippet, eller om vi eventuelt kan starte opp en slik sammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2009 Hei OT men da ble det ikke welsh på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2009 Det er nok ikke noe fellestrening bare for klikkertrenere, hvertfall var det ikke det når jeg bodde der. Vi var derimot en liten gjeng på Koengen, hvor det vanket mest i positiv forsterkning hvertfall. Jeg kjenner til flere klikkertrenere i Bergen (canis-instruktørene der osv), men jeg tviler sterkt på at de har fått noe fellestreninger i gang med bare dem. Ellers anbefaler jeg retrieverklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. November 2009 Rapporter Share Skrevet 17. November 2009 Det er nok ikke noe fellestrening bare for klikkertrenere, hvertfall var det ikke det når jeg bodde der. Vi var derimot en liten gjeng på Koengen, hvor det vanket mest i positiv forsterkning hvertfall. Jeg kjenner til flere klikkertrenere i Bergen (canis-instruktørene der osv), men jeg tviler sterkt på at de har fått noe fellestreninger i gang med bare dem. Ellers anbefaler jeg retrieverklubben! Enig i den Jeg var på lydighets trening der en gang og fikk hjelp av han som hadde ansvar den dagen, han bruke positiv metoder. På agility treningen bruker også de fleste positiv forsterkning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 17. November 2009 Rapporter Share Skrevet 17. November 2009 Vet ikke om noe jeg heller, men vi er absolutt med på noe hvis det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 17. November 2009 Rapporter Share Skrevet 17. November 2009 Vi er gjerne med på fellestrening om noen vil starte opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar