Gå til innhold
Hundesonen.no

bjeffing..


Taran

Recommended Posts

Nå har det seg sånn at min lille egentlig snille og lydige hund har begynt å bjeffe en del på folk som kommer hit i det siste, spesielt menn, borte hos andre, i byen, på kurs eller på stevner er det helt greit, der er det ikke noe bjeffing.. hun bjeffer en del og hopper imot enkelte og vil nesten ikke hilse heller, noen ganger er det greit, men som i dag var hun sånn :? Mulig det er pga at hun snart er kjønnsmoden og får sin første løpetid.. noen som kanskje har noen gode råd? noen dager er hun veldig grei og bare boffer litt,hilser så er alt greit, men andre dager er hun sta rett og slett [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du henne i bånd utenfor?..

noen hunder gjør da dette stedet til demmes, og "vokter" hjemmet...

eller kanskje det bare er oppmerksomhet.. hehe, men da hadde hun vel ikke vært vrang noen dager... :wink:

ps. ikke tro så mye på det jeg skriver, jeg bare later som jeg er verdensmester i alt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P

Hun går løs, stikker noen ganger først ut når det kommer folk her, og bjeffer ivei.. ( hun kan nemlig åpne alle dørene selv :wink: mulig hun skal vokte.. men når jeg kommer ut, så kan det da ikke være så farlig å hilse på enkelte folk.. hun er jo godt sosialisert også, og det skjer bare hjemme.. :? sta liten valp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...