Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Flat Coated Retriver

Recommended Posts

Vil gjerne anbefale en venn som driver oppdrett av flatcoat, Covenstead.no v/Nina Skjelbred. Har trent og stilt på prøver sammen med Nina i ca 10 år, hun er en fantastisk oppdretter i måten hun preger valpene og følger opp kjøperne med treninger, treff, pass og råd. Hun har nå et kull med 3 valper om noen er interessert i en hund til jakt/lydighet/utstilling! www.covenstead.no

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Øvre strafferamme på tre år ja... Det er jo et hån. Livslang forvaring på psykiatrisk avdeling passer bedre spør du meg 
    • Syke, syke mennesker. Og stakkars hunder 😢 Jeg er alltid overrasket over at noen velger å levere fra seg hunden sin til totalt fremmede mennesker de har truffet på nettet. Jeg mener hvis det ringer på døra her en dag og det står en totalt fremmed en utenfor som gjerne vil passe hunden min noen uker i sommer, så får h*n selvfølgelig ikke det. Selv om vedkommende har hatt hund før en gang. Og ikke får vedkommende passe ungene mine heller! Og man kjenner dem ikke bedre fordi man traff dem på Facebook. Folk er så naive; Det finnes tydeligvis syke jævler der ute 😖 Og her kan det se ut som disse personene (som har mye erfaring med hunder) har fått «fri tilgang» til hunder.  
    • https://radioh.no/seksuelle-overgrep-pa-hunder/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook De har også drevet å passet hunder og har nylig søkt hunder gjennom FB til pass, dette er mennesker som er inne i hundemiljøet. Har ikke ord..
    • Jeg syns det høres ut som om engelsk springer spaniel kan passe dere fint! Har selv en ESS på 9 mndr. Han vokter ikke og bjeffer ikke inne, selv om eldste hunden min varsler & bjeffer. Bjeffer når han blir gira på trening eller i lek med andre hunder, men ikke problematisk i hverdagen sånn sett. Han er jo også en hormonbombe for tiden🤭 Angående turene dere går og det dere nevner lenger ned mtp aktivisering/hjernetrim, så syns jeg det høres fint ut for en ESS. Viktig å tenke på at de er veldig førerorienterte og liker godt å tilbringe tiden sin med flokken. Lurt å tenke på også ift alenetrening - sett gjerne av mer tid enn hva dere tror dere trenger på treningen. 4 uker ferie er feks ambisiøst (syns jeg). Jeg hentet han mens jeg skrev bachelor nå, så har hatt god tid😅 Ellers har jeg kjøpt av en oppdretter som avler de mer for bruks enn utstilling (jeg trener min i div hundesporter), så sjekk oppdretter og linjer der.  Welsh kan funke det også, men da ville jeg absolutt hentet fra Sverige feks. Mye rusk i mentalitet på wss her i Norge desverre. Opplever ess som en mer stabil rase😊
  • Nylig opprettede emner