athene Skrevet 9. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2005 så det er rett at modratorene trurer medlemmer? nå snakker jeg ikke om cavalita. jeg snakker om at espen trua monica
Espen Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2005 Kan ikke se du kan stoppe meg og titte innom her Wink Jeg har löpenes ip og får brukernavn og passord tl andre brukere om jeg behöver det. Hvem jeg er ..... hmmm Du kan kalle meg dyrenes engel Dette var trusselen som det ble kommet med, det er siste gang jeg sier det nå. Dyrenes engel, herregud sier jeg bare.
athene Skrevet 9. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2005 jeg kan ikke se det at det er en trussel. det kan jo bety mye det der. som sagt monica hacker seg ikke inn hverken hun eller demonen. er noen som har kommet med trusler er det du epsen
Heidi Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2005 jeg kan ikke se det at det er en trussel. det kan jo bety mye det der. som sagt monica hacker seg ikke inn hverken hun eller demonen. er noen som har kommet med trusler er det du epsen Nå orker jeg ikke høre mere.. Hvorfor bliver du ved i at køre i det samme?? Det er greit at Cavalita blir chikaneret men det er ikke greit at vi sier i fra til dem som holder på med dette??
Espen Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2005 Tror vi har diskutert dette nok nå. Dette er et hundeforum, de som vil krangle må gå et annet sted.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar