Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

espen les riktig da

Recommended Posts

så det er rett at modratorene trurer medlemmer?

nå snakker jeg ikke om cavalita. jeg snakker om at espen trua monica

Kan ikke se du kan stoppe meg og titte innom her Wink Jeg har löpenes ip og får brukernavn og passord tl andre brukere om jeg behöver det.

Hvem jeg er ..... hmmm Du kan kalle meg dyrenes engel

Dette var trusselen som det ble kommet med, det er siste gang jeg sier det nå. Dyrenes engel, herregud sier jeg bare.

jeg kan ikke se det at det er en trussel.

det kan jo bety mye det der.

som sagt monica hacker seg ikke inn hverken hun eller demonen.

er noen som har kommet med trusler er det du epsen :cry:

jeg kan ikke se det at det er en trussel.

det kan jo bety mye det der.

som sagt monica hacker seg ikke inn hverken hun eller demonen.

er noen som har kommet med trusler er det du epsen :cry:

Nå orker jeg ikke høre mere.. Hvorfor bliver du ved i at køre i det samme??

Det er greit at Cavalita blir chikaneret men det er ikke greit at vi sier i fra til dem som holder på med dette??

Forumet fortsetter under annonsen
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Mye "sprekker" i bakre pote bak. Hva kan det være?
    • Min hund jaget biler, syklister og joggere da hun var liten på grunn av frykt (men bet aldri). Fikk kontroll på dette ved at hun måtte sitte hver gang det kom noe hun kunne reagere på. I starten måtte hun mates med godbiter, og så begynte hun å sette seg bare hun så noen nærme seg. Nå er hun 3 år og bryr seg sjelden om sånt 🙂 Men det kan være noe annet som trigger din hund så lurt å få hjelp av en hundetrener. Og frem til dere har løst det så bør dere gå mellom han og andre mennesker i passeringer, med så god avstand som mulig. 
    • Minien, en (omplassert) terrier prøvde seg på den der også et par ganger. Jeg ble ganske overrasket,  så jeg sa bare: Ok, ikke noe problem, da dropper vi tur i dag, Nå går vi hjem.Og sånn ble det, rett hjem med kort bånd.  Det var tydeligvis ikke reaksjonen han ønsket seg, så han sluttet tvert
    • Nå er det jo båndtvang, så hvis du overholder reglene og passer litt på burde det ikke være noe problem å forhindre at hunden biter fremmede? Jeg tenker heller ikke at det er noe grunnlag for avliving ennå. Men nå har det han bitt fremmede to ganger, så jeg tenker at du burde ta det på alvor. Det er jo ditt ansvar å sørge for at han ikke kommer nært nok til å bite tilfeldige turgåere
    • Personlig synes jeg det er altfor tidlig å snakke om avliving. Ved å være enda mer forsiktig kombinert med at dette jo ikke er snakk om en hund som har skadet noen (om ikke joggeren ble skadet da?) og heller ikke har skadepotensial som en rottweiler så har dere tid til å finne ut av dette, tenker jeg. Det er dessuten fremdeles en ung hund som ikke er helt moden. Det første er vel å finne ut hva det egentlig dreier seg om. Siden du ser såpass alvorlig på dette at tanken om avliving har slått deg, så tror jeg det beste du kan gjøre er å ta kontakt med en hundetrener som kan hjelpe dere. Evt erfarne folk i en lokal hundeklubb. En eller annen form for sladretrening kan kanskje være en plass å starte.
  • Nylig opprettede emner