Gå til innhold
Hundesonen.no

De som tar inn hunder fra Spania ol?


Wulfi

Recommended Posts

Ja jeg både adopterte derfra og jobbet der. Sluttet etter eget ønske. Derfor jeg faktisk nå anbefaler en annen organisasjon.

Ok ;)

Kan jeg spørre hvorfor? Er bare interisert, (har lyst til å adoptere selv en gang)

EDIT: ser at det kanskje er litt OT.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ;)

Kan jeg spørre hvorfor? Er bare interisert, (har lyst til å adoptere selv en gang)

EDIT: ser at det kanskje er litt OT.........

Kan ikke gå offentlig ut med alt,men om du tenker å adoptere hund fra Spania så vil jeg bare si at det er lurt å tenke seg om flere ganger før man tar valget å bruke akkuratt denne organisajonen. Ville heller prøvet andre muligheter først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Han er vel mest ute etter å få pratet med henne siden hun har jobbet med dette og har et innblikk, står jo at nrk skal lage en repotasje om hundeadopsjon slik at vi nordmenn får et blikk inn i saken også, ikke alle som har internett og svenske tv-kanaler :)

Håper den norske varianten kan vise begge sider av saken, på godt og vondt.

Ikke bare finne all dritten...

Jeg har to hunder fra JR og har ikke angret et sekund! De er sunne og friske, var hos vetrinær sist mandag med han ene for å få vaksine og helsesjekk igjen. 100% frisk!

Gubbissen var nede der å hentet hund nr2 så han har sett ting nærmere enn meg.

JR er garantert ikke feilfritt, men er umulig så dritt som den svenske repotasjen lagde det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Charmy&Chloe .

jeg heter martin giæver og jobber i nrk dagsrevyen. vi lager en sak om hundeadopsjon. har du mulighet til å kontakte meg?

mvh martin giæver, martin.giaver@nrk.no

Jeg håper dere klarer å belyse hvor fåfengt en slik masseimport av gatehunder fra utlandet er. Det er helt feil bruk av ressurser rett og slett. :)

http://doggis.no/forum/index.php?showtopic...amp;hl=adopsjon

Mari out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...