Gå til innhold
Hundesonen.no

Nutro Choice


Heidi

Recommended Posts

Efter og have foret på Olivers i snart 1 år har jeg nå byttet over på Nutro Choice.

Jeg synes det var så rart at Rocky aldrig tager på. Han spiser det han skal og jeg havde prøvet og skifte til olivers energi fòr, men han ribben sås stadig.. Tenkte kanskje at han havde orm eller noe så gav han en ormekur men dette hjalp heller ikke..

Så gik ned i dyrebutikken og snakket om dette og han anbefalte dette fòr eller Royal da det var det eneste butikken havde. Så tenkte jeg ville prøve Nutro Choice som jeg så fik i et aktivt fòr. Dette har virkelig hjulpet. De sidste 14 dager har jeg set en stor forandring på Rocky. Hans ribbens ses ikke mere og man kan mærke at der er mere "fett" og ta fat i når man koser han..

Begyndte nemlig og mistænkte om olivers fòr manglede noe siden han bare aldrig tog på mens han gik på dette.

Var jo ved og bli sindsyg, da jeg ofte mødte mennesker som sa at hunden min var så tynn.. Får det så dårligt de tror sikkert man sulter hunden sin. Hehe..

Ville derfor høre om andre bruker dette fòr eller om noen har både positivt eller negativt og sige om dette fòret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, la han ikke på seg av olivers?

Er litt redd det kan være tilfelle for Oscar, for jeg er ikke helt tilfreds med det fôret, Oscar kan man jo kjenne ribbeina på(noe man skal og), ser dem jo ikke pga pelsen, men synes han er så tynn!

Nei han la seg ikke på.. Hvorfor vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare - det var på tide du tok til fornuft!!!hihihi.... ;):wink:

Nutro er et kanongodt for - desverre er det litt vanskelig å få fatt i, da det ikke er så mange som fører det.

Fint at Rocky har lagt på seg! :)

Ja det var på tide :wink:

Du vet kanskje litt om det er pga fòret han ikke tog på?? Det må det næsten være!!

Men bra at du synes bra om dette fòret, du vet jo en del om fòr :D

Hvorfor er der ikke så mange som fører dette fòret hvis det er så bra? Havde egentlig tenkt meg og prøve eukanuba, men det førte de ikke i den butik så jeg prøvde dette.. Troede alle førte Eukanuba. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at Nutro ikke er overalt, er pga leverandørene! Det har vært sååå mye trøbbel med dem - varer som ikke klarer bli levert,og varer som kommer altfor sent. Så butikkene tok det ut av sortimentet. Dette gjorde vi og for 4, 5 år siden,og tok inn Precept istedet.

Jeg skal ikke si noe sikkert om hvorfor han ikke la på seg av Olivers, men slik jeg har lest det du har skrevet om ham, så krever han mye av foret,og da vil han ikke oppta næringen skikkelig i et for som har for mye tilsetninger - så enkelt er det. Jo mere kjøtt, jo mere vekt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Efter og have foret på Olivers i snart 1 år har jeg nå byttet over på Nutro Choice.

Jeg synes det var så rart at Rocky aldrig tager på. Han spiser det han skal og jeg havde prøvet og skifte til olivers energi fòr, men han ribben sås stadig.. Tenkte kanskje at han havde orm eller noe så gav han en ormekur men dette hjalp heller ikke..

Så gik ned i dyrebutikken og snakket om dette og han anbefalte dette fòr eller Royal da det var det eneste butikken havde. Så tenkte jeg ville prøve Nutro Choice som jeg så fik i et aktivt fòr. Dette har virkelig hjulpet. De sidste 14 dager har jeg set en stor forandring på Rocky. Hans ribbens ses ikke mere og man kan mærke at der er mere "fett" og ta fat i når man koser han..

Begyndte nemlig og mistænkte om olivers fòr manglede noe siden han bare aldrig tog på mens han gik på dette.

Var jo ved og bli sindsyg, da jeg ofte mødte mennesker som sa at hunden min var så tynn.. Får det så dårligt de tror sikkert man sulter hunden sin. Hehe..

Ville derfor høre om andre bruker dette fòr eller om noen har både positivt eller negativt og sige om dette fòret?

det flott at han har lagt på seg! Tror ikke dette foret finnes i Norge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...