Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff på Askøy el. Bergen


Vibshar

Recommended Posts

En av Xena´s beste venninner er en dachs, og vi møter ukentlig en hel del greie eksemplarer av rasen i "nabolaget" her.

Her leker store og små sammen som om det ikke var noen form for størrelsesforskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis du bor på Askøy så er det miljøtrening hver tirsdag kl 18:30 ved Kleppestø ungdomskole. Pleier å være en del der, vi går en runde ned rundt senteret og tilbake så hundene blir vandt med trafikk og slikt og å gå tur med andre hunder.

Nå er det ikke så ofte jeg er med på disse turene da siden det er midt i arbidstiden min, men gubben går som regel med 1-2 av hundene(han sier at det er så vannskelig å gå med alle 4 samtidig (mannfolk altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på hundetreff om jeg har mulighet:) Skal til bergen sentrum imorgen tenkte jeg med bikkja, men det blir vel fra halv 9 om morgenen til 2 utpå dagen, da er de fleste på jobb og skole osv så da tenkte jeg bare gå rundt i byen for å sosialisere hund osv, men som sakt, jeg blir gjerne med på treff om jeg har mulighet (ps:går litt lite busser hjem til meg om kvelden og ingen direktebusser i helgene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har en liten en på 10 uker som kunne trengt litt sosialisering. Hva med å møtes i Nordnes parken?
Jeg kan sikkert bli med en gang i løpet av neste uke :) Må bare sjekke når jeg skal jobbe..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...