Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Hundetreff 2 mai

Recommended Posts

Blir hundetreff i Bergen sentrum 2 mai, tenkte litt på klokken 14.00, men om folk vil heller ha et annet klokkeslett pga jobb osv så kan det forandres. Om noen er interessert er det bare til å gi en lyd:)

Blir hundetreff i Bergen sentrum 2 mai, tenkte litt på klokken 14.00, men om folk vil heller ha et annet klokkeslett pga jobb osv så kan det forandres. Om noen er interessert er det bare til å gi en lyd:)

Du ved allerede vi er der, men de fleste er nok først færdige på job ved 15.00-16.00 tiden, medmindre de holder fri efter 1 maj.

Charlie er allerede fisk igen :whistle:

Du ved allerede vi er der, men de fleste er nok først færdige på job ved 15.00-16.00 tiden, medmindre de holder fri efter 1 maj.

Charlie er allerede fisk igen :drool:

Ja, folk får bare si i fra om de skal jobbe eller noe så får vi se om kanskje vi kan forandre tiden, kjempe bra at Charlie er frisk igjen da :whistle:

eg er med, hehe :whistle:

har ikkje hørt med ho venninna mi endå, skal sende ho ein melding imorgon.

Vi får håpe hun kommer og;) Åssen hund hadde hun?:drool:

Forumet fortsetter under annonsen

Kan ikke si jeg helt skjønner vitsen med et sentrumstreff, da det er så mange andre muligheter for å komme seg bort fra fortau og folk...

Hadde du sagt en time seinere og i Langeskogen så hadde vi nok kastet oss med.

Mellom 15 og 17 er forresten skogen her omtrent folketom.

Kan ikke si jeg helt skjønner vitsen med et sentrumstreff, da det er så mange andre muligheter for å komme seg bort fra fortau og folk...

Hadde du sagt en time seinere og i Langeskogen så hadde vi nok kastet oss med.

Mellom 15 og 17 er forresten skogen her omtrent folketom.

Jeg vet ikke hvor langeskogen er... Og vi skulle ta treff i Bergen sentrum for der er det lettest for folk å finne fram og komme seg dit, dessuten er det mye sosial trening i sentrum, jeg bor i skauen og har gått av å trene bikkja mi litt i byen og;) Er langeskogen langt unna bystasjonen da?

Vi får håpe hun kommer og;) Åssen hund hadde hun?:)

Ho kunne desverre ikkje, men ho vart gjerne med ein annan gong! Ho har islandsk fårehund.

Er forresten enig, syns det er greitt å ha sentrumstreff då hunden min spring rundt på landet heile dagen.. han har godt av litt miljøtrening i byen! :)

Ho kunne desverre ikkje, men ho vart gjerne med ein annan gong! Ho har islandsk fårehund.

Er forresten enig, syns det er greitt å ha sentrumstreff då hunden min spring rundt på landet heile dagen.. han har godt av litt miljøtrening i byen! :)

Skal du på forelesning eller hva den nå var? Vis du ikke skal tenkte jeg kanskje vi kunne ta treffet før, virker isom de fleste vil henge seg på treff i sommer...:)

Jeg har veldig lyst til å være med men jeg kan ikke pga at jeg har hjemmeeksamen...

Hvor er forresten langeskogen, vet det er i nærheten av krambua og den lidl butikken? Hvor parkerer jeg hvis jeg vil gå tur der OG hvor går jeg hen? *siddis i bææærgen* hihi

Jeg har veldig lyst til å være med men jeg kan ikke pga at jeg har hjemmeeksamen...

Hvor er forresten langeskogen, vet det er i nærheten av krambua og den lidl butikken? Hvor parkerer jeg hvis jeg vil gå tur der OG hvor går jeg hen? *siddis i bææærgen* hihi

Parker enten ved lidl eller safari :wub:

Der er en sti der går op til farmen der, jeg plejer at tage en rundtur, ved at følge stien mod bønes, og når den ender er der en sti der mere eller mindre går i modsat retning, så du går i en cirkel.

Så det er opp mot en bondegård der? Tror jeg har sett en gård som ligger der når jeg har kjørt forbi..

Jeg får dra ut dit en dag når jeg er ferdig med eksamen.

Hvor skal vi mødes?

Kan møtes ved ballbingen som sist, men jeg må bare snakke med hun som skulle være med..

Berre foreslå ein plass me kan møtast, og så er eg der! Men eg veit ikkje heilt kor ballbingen er, så forslag til ein litt meir sentral møteplass hadde vore guddis :wub:

Berre foreslå ein plass me kan møtast, og så er eg der! Men eg veit ikkje heilt kor ballbingen er, så forslag til ein litt meir sentral møteplass hadde vore guddis :wub:

Kan kanskje møtes 12-1 tiden:)

Jepp, som sagt passar det fint.. stille ved steinen kl 12 eg då :wub:

..og så går me til den ballbingen eller? Det går fint å sleppe hundane laus der eller? :D

Jepp, som sagt passar det fint.. stille ved steinen kl 12 eg då :wub:

..og så går me til den ballbingen eller? Det går fint å sleppe hundane laus der eller? :D

Ja var gjerde rundt der, sist vi hadde hundetreff slapp vi de løs og det gikk helt fint:)

Hvor skal vi mødes?

Skal vi møtes halv 1 ved ballbingen?:wub: Tror det bare blir deg, meg og ei annen denne gangen

Ja var gjerde rundt der, sist vi hadde hundetreff slapp vi de løs og det gikk helt fint:)

Det høyres bra ut. Heino er nemlig ikkje så stødig på innkalling, han kjem helst når det passar han.. hmmf... Og er det andre hundar til stades og det er sjans til å få leike med dei kan eg egentlig berre gløyme å rope på han! Hehe.. så det at det er inngjerda er jo midt i blinken. Då stikk han i det minste ikkje av! :wub:

Det høyres bra ut. Heino er nemlig ikkje så stødig på innkalling, han kjem helst når det passar han.. hmmf... Og er det andre hundar til stades og det er sjans til å få leike med dei kan eg egentlig berre gløyme å rope på han! Hehe.. så det at det er inngjerda er jo midt i blinken. Då stikk han i det minste ikkje av! :wub:

Samme her, min dalmis Alisha er jo bare helt døv når hun leker med hunder løs, jeg prøver løpe etter og få tak i hun, men da løper den andre hunden hun leker med lenger vekk og bikkja mi etter og jeg etter der hehe..:D Huff irriterende, jeg vet hvordan det er når de ikke hører:P

HAHA, da høyres akkurat ut som Heino! :wub:

Godt eg ikkje er åleine om det problemet, då slepp eg å bli flau over min uoppdragne hund imorgon hehe.. Men det brukar no å gå greitt då, Heino er så glad i andre hundar at det ikkje er noko problem å sleppe han laus dersom den andre hundeeigaren har kontroll på sin hund, for då kjem Heino diltande etter den andre hunden når den blir ropt på :D hehe.. Me gledar oss til "playdate"! :(

så kjekkt at dere har fått til treff! :)

husk å ta med kamera da folk,sånn at jeg får seee etterpå... hihi :)

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• At han er frisk og fin. De har bekymret seg overraskende lite om det, synes jeg. Skylder på tenåringsfakter, men synes det har vart lenge nå. Heldigvis hiver han innpå med frysetørket, så får prøve fase det ut etter hvert og lure i ham vom. 
    • Jeg har lurt på å få ett kull på hunden min. (Fransk Bulldog, uten stamtavle) Jeg har allerede fått en helseattest på henne fra dyrlegen. Men dette var en lett sjekk . Hun er i så god stand at dyrlegen min absolutt mente jeg burde få ett kull på henne. Vet noen hva mer man burde sjekke før man setter igang? Og hva jeg kan se for meg i sirka priser?  FYI jeg ønsker å sette valper så jeg kan beholde en selv. Ikke for å drive avl. Og jeg har fått helsepapirene på mor og far.
    • Her er det ikke akkurat sånn at aktivitetene stenger ned(i alle fall ikke etter at jeg flyttet tilbake til Vestlandet), men det blir litt andre aktiviteter. Jeg driver jo i hovedsak med redning med mine hunder, og mye av året går med til rundering, spor og andre relaterte aktiviteter. I vintermånedene blir det lavinetrening, søk i bygg og søk på industriområder, samt mer fokus på lydighetstrening. Det tror jeg bare hundene har godt av. I nord kan man jo ikke rundere hele året slik man kan her i sørvest. Men jeg tror ikke hundene nordpå er noen dårligere runderingshunder av den grunn. Tror tvert i mot at de bare har godt av en runderingspause. 😊
    • Han har blitt veldig tynn. Det eneste jeg får i ham er frolic som godbiter på tur. Lirker jeg i ham noe annet nekter han ta det. Jeg har forsøkt sju ulike typer mat nå, av både tørt, vått, dyrt og billig, og vom, som han har spist siden valp har jeg forsøkt i alle mulige varianter og temperaturer. Vurderer å kjøpe frysetørkemaskin så jeg kan kjøpe vanlig vom og tørke det selv for å spare penger. Han vil jo koste noen tusen å mate hver måned hvis jeg skal kjøpe ferdig frysetørket.
  • Nylig opprettede emner