Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen biter og "snapper": Aggresiv og dominant


Recommended Posts

Du har fått mange supre svar som du kan prøve ut, jeg har ikke erfaring med dette, og velger derfor ikke å svare.. Men har du ikke bilde av den lille klompen din da?? Så vi får se han.. :ahappy:

Det kan være smart at du og din mor også kommer til en enighet om hvordan dere skal dressere den, slik at den ikke får mange forksjellie måter med oppdragelse.

Lykke til med valpen, håper det ordner seg for deg og din mor.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å ta bilder av ham ja, og legge de ut :lol:

Han er ikke så fotogen, stakkar, og misliker mobiltelefoner. Så jeg og søsteren min skal mekke sammen webcammen og få tatt noen bilder mens vi leker så fort vi får tid. Greit å ha noen bilder av ham.. Han har ganske stor kropp egentlig, sånn i forhold til hodet. Tror nok han vokser litt ujevnt! Det er kjempesøtt. Stor, lang kropp, og gedigne poter, men bittelite og søtt valpeansikt :yes: Potene er større enn snuta, omtrent :lol: Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
For det første, valper er ikke dominante, de er ytterst sjeldent aggressive, og hvis dere fortsetter å behandle han som om han var aggressiv og dominant, så kommer han helt klart til å BLI aggressiv.

Vet du hva 2ne? Jeg er imponert. Ja resten av innlegget ditt er i samme stilen men jeg valgte å ramme inn det over. Det er rett og slett flott!! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...