Einstein&Charlie Skrevet 17. April 2008 Rapporter Share Skrevet 17. April 2008 Kan enten tage den bus der er der 10:13 eller 11:21, så kommer an på hvornår folk vil mødes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Kan enten tage den bus der er der 10:13 eller 11:21, så kommer an på hvornår folk vil mødes. For meg passer det hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Skal vi da sige 10:13? bussen gå fra Olav kyrres gate kl 9:53 bus nr 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Skal vi da sige 10:13? bussen gå fra Olav kyrres gate kl 9:53 bus nr 70 Jeg skal ut på lørdagskvelden så jeg syns det er litt tidlig.. meeen kan jo prøve å rekke det, kommer litt an på om tømmermannen er på besøk eller ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Jeg skal ut på lørdagskvelden så jeg syns det er litt tidlig.. meeen kan jo prøve å rekke det, kommer litt an på om tømmermannen er på besøk eller ikke hehe Hvis det passer bedre så kan vi bare sige at vi tager bussen 11:00 i stedenfor og mødes ude i Nipedalen kl 11:21 Passer det jer andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Hvis det passer bedre så kan vi bare sige at vi tager bussen 11:00 i stedenfor og mødes ude i Nipedalen kl 11:21 Passer det jer andre? Det passer for meg. Da satser jeg på kl 11:21. Siden ingen andre har sagt / skrevet noe annet. Vi gleder oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Argh!! Gjett hvem som ikke klarte å dra seg selv opp!? Jeg var altfor lenge ute i går.. men men.. jeg håper jeg får ha det til gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Nu er vi hjemme efter en god tur ved Nipedalen, Det var kun LB_Shira og jeg der var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Så bra da Vi tok turen til Askøy i stedet, der har familien til sambo en hytte på en liten holme ute i et vann.. Kjempeherlig og Bea kan løpe fritt og kose seg. I dag har hun "badet" for første gang også.. dvs.. hun gikk uti til magen flere ganger men har ikke svømmet ennå. Tror jeg skal klare å få henne til å svømme i løpet av sommeren :-) Da vi var der ute så fikk hun et tyggebein (hun har jo bursdag) men det gjemte hun inni en busk.. så der ligger det, kanskje finner hun det fram neste gang vi kommer ut dit.. hehe.. Herlig med det fine været! Jeg har fått fregner, hehe. Oi, dette ble veldig, veldig OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Så bra da Vi tok turen til Askøy i stedet, der har familien til sambo en hytte på en liten holme ute i et vann.. Kjempeherlig og Bea kan løpe fritt og kose seg. I dag har hun "badet" for første gang også.. dvs.. hun gikk uti til magen flere ganger men har ikke svømmet ennå. Tror jeg skal klare å få henne til å svømme i løpet av sommeren :-) Da vi var der ute så fikk hun et tyggebein (hun har jo bursdag) men det gjemte hun inni en busk.. så der ligger det, kanskje finner hun det fram neste gang vi kommer ut dit.. hehe.. Herlig med det fine været! Jeg har fått fregner, hehe. Oi, dette ble veldig, veldig OT He he Vel det var no bra dere fikk kost dere i fin været. Vi hadde en fin og lang tur Grattis me overstått til 1åringen :happy: Her er noen bilder ifra minitreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar