Gå til innhold
Hundesonen.no

Innkalling!


Shanice86

Recommended Posts

Jeg fikk virkelig prøvd meg på innkalling her om dagen.

Rett nedenfor der vi bor er det en ganske så trafikkert vei og tillegg elsker Nemi mennesker over alt på jord.

Jeg skulle bare ut å lufte henne,men klarte uheldigvis å miste båndet. Nede ved veien var det som vanlig biler og det gikk tilfeldigvis en mann langsveien. Selvfølgelig løp Nemi alt hun kunne ned mot veien. Jeg ble hysterisk og begynte å rope på henne. Men hun ville så klart ikke komme når hun så hvor opprømt jeg var, hun så selvfølgelig ikke noe positivt i å komme til meg. Jeg viste at jeg måtte roe meg ned så jeg satt meg ned og ropte rolig og oppmuntrende på henne. Da snudde hun seg plutselig fort og kom i full fart til meg.Da var jeg stolt da og så at innkallingstreningen virkelig hadde hjulpet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi skulle skrive historier her jeg da.. :?

ja vi skal det:) men trodde det var slik at vi skulle lage temaer som eks : Shanices dagbok, og så poste alle innlegg under det.. selv har vi Speedys dager og litt kines.. :lol: slik har jeg oppfatet det!

men det var jo kjempe bra at hun kom da du ropte da.. det viser jo at du har gjort en god jobb m henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine: ok, er så nysgjerrig jeg vet du, må ha med meg alt

Jeg hadde samme historien, men med en hest.

Jeg mistet han og han var på vei ned til storveien, hvor bilene kjører kjempe fort.

Jeg ble helt i panikk og ropte "Amiiiigooooo, kom her!!!STOPP!!!!!" :-o

Og hva gjør hesten? han brå stopper og kommer løpende til meg, gjett om jeg var glad.

Et så stort dyr skader jo ikke bare seg selv men bil og passasjerer hvis den blir kjørt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...