Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar
Action Action Action liksom...

Gratulerer til alle som gjorde det bra!

Selv var jeg for første gang på Hamar UTEN egen hund, dyret jeg skulle stille la fra seg all pelsen dagen etter at hun var påmeldt og ser derfor en smule hullete og rar ut......... svartingen, vel - vi trakk henne grunnet dommerendring - dermed hadde man fri nesten hele dagen - unntatt en liten svipptur innom lapphund ringen med fineste Labbi (til min venninne) som ikke fikk noe uttelling - rein rød og nr. 2 av championtispene uten CK (tross at hun har 100 ganger bedre hode, uttrykk og ører i forhold til den som vant)..........

Blei shopping og skvaldring, og jaggu tror jeg ikke jeg fikk pratet med ett par soniser også *ler* - og knepet litt på skjønne springerspanielører...... *fnis* (fiiiiineste ørene).....

Ørene sier nok ikke "nei takk" til å bli knepet på flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peers: *kremt* jeg var litt småstressa når jeg møtte deg og Miriam, men det var veldig koselig å møte dere.

Flotte hunder dere har :)

Veldig hyggelig å møte dere og, Vegas var kjempefin :) Tror Norma forelsket seg litt ja *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg?

hehe, jeg satt ved siden av deg jeg da :)

Haha, jeg satt å stussa litt over om det kunne være en av de med hoffe fra hundesonen :) Jeg satt to plasser unna deg, vede siden av "WheatenMali"!

Det var meg ja. Syntes det var noe kjent med dere begge, men turde ikke spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlot Tia på tribunen en liten stund, og ikke lenge etter hadde hun flyttet seg seg bort til et par som satt ved siden av oss og blitt venner med de også :rolleyes:

Hehe, godt mulig at det paret var meg og min kjære, vi kosemoste med Tia da hun var ensom og forlatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...