Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Bilder etter hundetreff :)

Recommended Posts

Åh, det så gøy ut! Jeg vil også være med! Dere kan godt arrangere et nytt treff en gang jeg er i Bergen, hihi :lol:

Signerer på den :P var litt redusert i går, så noe sosial var jeg ikke klar for å være :P

det er bare å planlegge nye treff folkens, jeg er med :D langeskogen er jo ikke så langt unna der jeg bor heller, så det gjør ingenting om dere vil gå der igjen :P

Det var kjempe kjekt. Mange fine bilder dere tok. Har tatt noen selv, får se om e klarer å legge de ut.

Det er jo bare til å sette opp en dag for neste hundetreff. Det var jo mega vellykket.

:icon_redface:

Ser ut som dere virkelig har kost dere. :icon_redface: *missunelig*

Dere er heldige som kan arrangere slike treff, og der hundene kan springe løse. *jegogvill*

Masse fine bilder var det også..

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det ble bekreftet i dag at Naya har jursvulst, fem stykker. På torsdag skal to av kulene opereres ut for å sende inn biopsi til patolog. Dyrlegen anbefalte å fjerne begge jurlistene,  da svulstene er spredd utover. Men først skal vi få sjekket om de er ondartet eller ikke. Er så bekymret for jenta mi❤
    • Heisann Lurer på om det er noen her som kanskje kunne ha hjulpet meg å komme med noen tips.. Jeg har en valp på 8 mnd som har begynt og utvikle seperasjonsangst.. Da jeg startet å venne han på å være hjemme alene gikk det veldig fint, men etterhvert som han har blitt hjemme alene lengre og lengre(aldri mere enn 3 timer maks), har det begynt å bli et problem.. han bjeffer, bjeffer og bjeffer, og har tisset seg ut 2 ganger.. Etter dette begynte å eskalere, er han naturligvis ikke hjemme alene noe lengre enn når jeg drar ut med søpla mtp naboer (noe han heller ikke takler. han begynner å bjeffe med en gang jeg går i yttergangen for å kle på meg).. Jeg fårstår fullt ut at noe jeg har gjort/ikke gjort kan for dette.. Jeg har veldig dårlig samvittighet og føler jeg har tabbet meg ut veldig ovenfor valpen min, så jeg setter pris på om dere kan gi konstruktiv kritikk og fortelle meg hva jeg burde ha gjort/bør gjøre herfra, istede for å være stygg.. Dette er noe jeg håper på å enda kan snu, slik at han kan føle seg trygg med å være hjemme alene. Har noen her noen tips til hvordan jeg kan forsøke og rette opp feilene mine på? - bekymret førstegangs hundeeier.
    • Ok, takk for svar❤ Lever hun fortsatt i beste velgående, kom det noen svulst tilbake? 
    • Valp på 5mnd har ingen problem med at vi drar fra han hjemme, og slapper av før han sovner. Men etter 1-1.5time våkner han og starter å bjeffe. Dette holder på til vi kommer hjem. Er snakk om 2-2.5time total alenetid. har noen tips til å få han til å aktivisere seg selv når han våkner og er alene? 
      radio er på, og vi har gått en god tur og vært på do før han blir alene. 
    • jo, men GRUNNEN til at de reagerer kan da være ulik, og det vil da påvirke hvordan man jobber med problemet, tenker jeg. Uten å være ekspert innen temaet. 
  • Nylig opprettede emner