Gå til innhold
Hundesonen.no

"Hvite hunder biter mest"


Tore

Recommended Posts

Dette har da forskere kommet frem til å illustrert vitenskap har artikkel i nyeste bladet...

Måtte le litt... For meg høres det så tåpelig ut...

Hvite hunder(valper) biter mest...

Hvordan kan forskerne påstå dette.?

Hvordan kan de vite de har flere kull med valper som oppfører seg helt likt.?

Bitehemning er jo forskjellig fra kull til kull og hvordan moren oppdrar dem osv...

så hvorda kan de da påstå " at man kunne se bort fra oppdragelsesmessig påvirkning"..

Eller er det en sannhet i dette..? Jeg klarer ikke se det...

Hah, dummeste! Tror det er lite sannhet i dette..

Lurer på om hårfargen vår har noe å si med om vi er aggresive eller ikke :rolleyes: Isåfall, pass opp, jeg kan bite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
EDIT: Må vel presisere at "bitingen" er mer holding.. Jenta liker å bære på ting hun.. Lurer på om hun er litt labrador inni seg jeg?

Akkurat sånn er Archie og. Men han er jo veldig lys da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Haha... Det har jeg også lest! Pappa abonnerer på det! Kjeda meg litt og så i det! da leste jeg den artikkelen! Jeg tror ikke noe på den... Hvor aggresiv bikkja er kommer vel ikke på fargen, men gemyttet og rasen! Og i artiklen sto det at: Hvite og røde hunder er mest aggresiv, etter det kommer svarte og brune hunder var mest fredsommelige... Det tror ikke jeg noe på! Jeg kjenner noen som har hvite/kremfarga hunder, ingen av dem er på noe måte aggresivet!! Jeg tror ikke noe på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...