Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som blir med på ringtrening?


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

hehe....-det hadde jeg nesten regnet med vettu! ;) -men er det noen andre rundt omkring som vil? Det er jo endel utstillinger rundt om, så det er bare å gi en lyd om man skal planlegge noe! Ceccy er en meget god og streng dommer...hihih ;):whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Vekker til live igjen denne tråden! Nå nærmer nesbyen seg med raske steg,og der er plenty andre utstillingen fremover også. NKK Rogaland i september,en haug med andre utstillinger i august bare for å nevne noe.

Så hva sier folk til å møtes på Vestkanten igjen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne med på en ringtrening :) har en liten en som kunne trengt ringmiljøtrening, her hjemme er han kjempeflink, men er mange ting som distraherer når det er andre hunder i nærheten :icon_fun: på miniatyrtreningene er det altfor fullt synes jeg..

Parkdekket på vestkanten? Når, er det faste treff? (tilgi en stakkars blondine, har ikke lest hele tråden)

Er chihuahua tillatt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kunne tenke meg å være med med min dvergpinscher, hun trenger mye bordtrening også viss noen føler seg kallet. :D

Er gjerne med på en ringtrening har en liten en som kunne trengt ringmiljøtrening, her hjemme er han kjempeflink, men er mange ting som distraherer når det er andre hunder i nærheten på miniatyrtreningene er det altfor fullt synes jeg..

Parkdekket på vestkanten? Når, er det faste treff? (tilgi en stakkars blondine, har ikke lest hele tråden)

Er chihuahua tillatt?

Er det ringtreningen i støpesjeen lokalet på danmarksplass du snakker om? Der har vi og vært, maaaange hunder og mye leven der ja :icon_fun: Genialt viss du kommer med chihuahua for da er det noen på størrelse med min dvergpinscher :)

EDIT: Søndag klokken seks passer fint for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kunne tenke meg å være med med min dvergpinscher, hun trenger mye bordtrening også viss noen føler seg kallet. :D

Er det ringtreningen i støpesjeen lokalet på danmarksplass du snakker om? Der har vi og vært, maaaange hunder og mye leven der ja :icon_fun: Genialt viss du kommer med chihuahua for da er det noen på størrelse med min dvergpinscher :)

EDIT: Søndag klokken seks passer fint for min del..

støpeskjeen ja, stemmer :D

tjo søndag kl 6 skulle vel passe fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko er hostefri og jeg har snakket med veterinæren min i dag. Han sa han kunne være med andre hunder tre, fire dager etter han var hostefri, så søndag klokken 18 kan vi også komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å ta turen, for vi trenger myyyyye trening, hehe :lol: Lurer på om det kommer to dvergpinschere til.

Ser at vi skal treffes på plan tre, er det parkeringsplassen på baksiden av vestkanten?

Det stemmer at det er der ja :) Planet over der du kommer rett inn til butikkene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...