Gå til innhold
Hundesonen.no

eks kjæreste fikk hunden til å angripe eieren sin


Djervekvinnen

Recommended Posts

Selvfølgelig tragisk, men stiller meg nå litt kritisk til hele greia. Uansett hvor mye enhver hund hadde blitt "hisset opp" så tviler jeg på den hadde gått på egen eier og bitt av den nesa. Må jo ha skjedd litt av hvert fra begges kant her mener jeg.....

Men nå begynner jeg å bli saftig lei av alle hundesakene i media som har vært siste tiden altså. Det er liksom ikke måte på rottiser og pitter som flyr på å biter både den ene og den andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitbullen er som sagt ikke den vanskligste rasen og gire opp til 120! Vi vet jo ikke omstendigheten bak dette. Media skriver ofte feil i slike saker, kanskje har damen netopp fått hunden? eller det er rett og slett ex sin.. det vet man jo ikke.

men som sagt er dette er utrolig herlig rase i rette hender, der den for lov og bli en del av familien og oppdratt deretter. men man skal virkelig ikke spøke med hunder som har havnet i feil hender, om det er pitbull eller ikke.. men disse er lettere og gire opp ofte, som de fleste terrier rasene. Og spes hvis den er blitt mye trent i kamplingene leker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo ikke noe om hvilket miljø disse folkene tilhører. Sannsyneligheten for at de tilhører et miljø som ikke burde hatt hund er vel ganske stor. I og med at man går til det skrittet å hisse opp bikkja på exen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...