Gå til innhold
Hundesonen.no

Fikk ikke være med bussen og gikk i 12 timer!


mowgli

Recommended Posts

Skjønner henne godt, men det var jo litt langt da!

Men altså, hvor langt var det egentlig de gikk? 34 km er jo litt lite på 12 timer, mens 238 km er jo nesten halvveis fra Trondhjem til Oslo, så det var i lengste laget...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner henne godt, men det var jo litt langt da!

Men altså, hvor langt var det egentlig de gikk? 34 km er jo litt lite på 12 timer, mens 238 km er jo nesten halvveis fra Trondhjem til Oslo, så det var i lengste laget...?

Tenkte det samme. Ikke at det betyr allverden, hun gikk sikkert langt.. men fra Harstad til Fauske tar det rundt 3-4 timer å kjøre hvis jeg ikke husker feil + ferge i vel 1 time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme. Ikke at det betyr allverden, hun gikk sikkert langt.. men fra Harstad til Fauske tar det rundt 3-4 timer å kjøre hvis jeg ikke husker feil + ferge i vel 1 time..

Det er helt korrekt, ganske langt. Jeg leste en annen plass at hun fikk haike med en snill bilist ca. 70 km. Men det må ha vært helt forferdelig å gå den strekningen. Det er masse tunneler på veien og smale veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

sprek dame, men synes ikke hund trengte å bli så sint!

At hun i det hele tatt fikk tilbud om å ha med hunden på bussen er jo ganske stort, mange bussselskap som ikke tar hunder i bagasjerommet. Og hva hjelper det en allergiker om hun går av? allergenene er der allerede fordi hunden har vært der.

Men alle busselskap burde hatt transport bur og mulighet for å ha med et minimum med hunder på alle ruter... Takke seg til NSB:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...