Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Skye Terrier

Recommended Posts

Her kommer noen bilder av hannhunder og tisper:

Dette er faren til min skye terrier

Finnsky Xcalibur,

walter1.jpg

Dette er mora til min skye terrier:

Ter-Abyrex Quinine "Guro"

Guro2.gif

Og dette er min skye terrier:

Bayero's Danny Boy "Danny"

Danny%20small9mnd.jpg

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Mer gøy enn dustete synes kanskje jeg: sjekk ut den nye designerrasen Bullshitz 😅
    • Uff, håper det går bra med hunden @litchi! Ellers synes jeg ikke det er så vanskelig å forstå. Hunder er rovdyr, og bruker aggresjon for å skremme/jage bort heller enn å gå sin vei. Det ligger i instinktene deres, og det å vise svakhet kan gjøre at noen andre prøver å ta dem eller jage dem bort (sånn i flokk/vill tilstand). I motsetning til byttedyr som bare angriper som siste utvei når de føler seg innstengt/presset.
    • Skrekkelig å oppleve dette. For både hund og eier ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Men jeg må si at det ikke er lett å skjønne disse hundene. De er jo noen helt andre skapninger enn oss så... 😀 Her har man altså en hund som løper fritt omkring, som kan hvis han vil løpe vekk fra andre hunder, men nei da. Den velger å løpe vekk fra flokken (eieren) sin for å angripe en totalt fremmed hund (for det er jo utrolig sjeldent at hunder angriper mennesker). Sånn helt uten videre. Merkelig ting å gjøre.  Dette kommer jeg aldri til å forstå. Når jeg ser et menneske i parken tidlig om morningen på vei til jobben, så har jeg absolutt ingen ønske å løpe bort til vedkommende for å slå han 😊
  • Nylig opprettede emner