Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil gå tur?


Marthe

Recommended Posts

Jeg og Tassa (Border collie tispe på 5 år) kommer til Bergen en gang i helgen/tidlig neste uke. Vi skal på båt tur, så jeg er ikke helt sikker på dag. Så lurte vi bare på om det var noen som hadde lyst å gå en tur?

Vi ligger jo på bryggen i bergen, men jeg kan godt prøve å ta buss til en plass :P

Tassa pleier å gå fint med både tisper og hannhunder :o

(Hvis det er noen som har lyst å trene lydighet eller bruks, så sier vi selvfølgelig ja til det også :angry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe den helgen, men jeg kan nok bli med på tur og trening tidlig neste uke;) Birte har helt sikkert også lyst til å være med

Ja :D Vet ikke hvilken dag jeg kommer. Men jeg tror jeg har mobil nr ditt :D

Ot: Hver gang jeg kommer til Bergen sliter jeg med å finne et lite område med gress, slik at hun kan få tisse :D Hvor har dere det? Hver morgen har jeg måttet gå i 20 minutter for at hun skal få gå på do :unsure::P

*Bønder i byen* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg pleier ikke å ha henne i sentrum, men i så fall tisser hun utenfor teateret eller noe. Bor 15 minutter i bil fra sentrum, så her jeg bor er det mer enn nok gress, skog og fjell

edit: hvis du har hotell ved bryggen, så kan du lufte henne ved Koengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D Vet ikke hvilken dag jeg kommer. Men jeg tror jeg har mobil nr ditt :D

Ot: Hver gang jeg kommer til Bergen sliter jeg med å finne et lite område med gress, slik at hun kan få tisse :D Hvor har dere det? Hver morgen har jeg måttet gå i 20 minutter for at hun skal få gå på do :unsure::P

*Bønder i byen* :D

Hvis dere legger til kai ved Bryggen så er det jo absolutt ikke noe problem med gress da, med mindre du tenker en fullstendig gressbane ;-) Ved Skoltegrunnskaien (max 5 min gange fra Bryggen i mitt tempo), så er det flust i gress...

Frøkna får nok tisset vettu, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...