Gå til innhold
Hundesonen.no

-Trønderbærtene-


Bee

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Å så nydelige Bee!

Treffes vi på hundefestivalen?

Har ikke meldt på ennå, men planen er å stille dem begge. Kayla på valpeshow og Mia i JK. Det blir hennes 3. ordinære utstilling. Har du hørt hun tok CERT på sin første? *Stolt* Dere stiller vel i JK dere også? Og har du fått en valp til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke meldt på ennå, men planen er å stille dem begge. Kayla på valpeshow og Mia i JK. Det blir hennes 3. ordinære utstilling. Har du hørt hun tok CERT på sin første? *Stolt* Dere stiller vel i JK dere også? Og har du fått en valp til?

Så bra!! Mia er fin og fortjente virkelig et cert!

Hundefestivalen er Jennas første ordinære. Hun har virkelig blitt fin nå, men tror ikke vi når opp blant de andre konkurentene der. Har fått valp også. Han stilles da på sin 3&4 valpeshow.

Virkelig flotte hunder du har! Planlegges det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Mia er fin og fortjente virkelig et cert!

Hundefestivalen er Jennas første ordinære. Hun har virkelig blitt fin nå, men tror ikke vi når opp blant de andre konkurentene der. Har fått valp også. Han stilles da på sin 3&4 valpeshow.

Virkelig flotte hunder du har! Planlegges det flere?

Takk takk :)

Jenna klarer seg nok kjempebra skal du se. Det er egentlig sundt å ha en slik innstilling, for da blir man heller positivt overrasket om det går bedre enn forventet. Vi troddde heller aldri det skulle gå bra på spesialen, men det var ordentlig gøy da det gikk så bra. B)

Blir gøy å se den nyankomne!

Planlegger flere? Nja...tja... Vi har fått et bra tilbud, men det er en stund frem i tid. (Noe som er bra for vår del, i.o.m at bærtene våre er så unge ennå). Tispen (hun vi gjerne vil ha en hann etter) er på samme alder som Mia, så det får det vise seg hvordan det blir etterhvert.

Dere da? Dere har jo den fordel at hundene ikke er så store. Våre tar en del plass, kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvem sa American AKita ikke kan apportere?

kayla6mthdk3.jpg

Lille krapylet er en mester på å innhente gjenstander og levere de tilbake. Mia, derimot, henter gjenstanden og legger seg litt bortenfor for å leke med den selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakre. :(

Hvor gammel var den eldste da du fikk nr.2 ?

Skal vi se... Mia er født 12 august 05 og Kayla 27 februar 06, så de skiller 6,5 mnd i alder. Kayla kom da hun var 9 uker, så det gjør at Mia var 8,5 mnd da Kayla kom i hus. Beklager den lange utregningen, det er revisoren i meg som snakker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert med nye bilder!

Et av Kayla straks 9 mnd sammen med yngstejenta vår på 2,5 år.

Bestevenner

nov06065gz3.jpg

Nå har jeg deg

nov06103gp9.jpg

Leke, leke, leke

nov06104bw7.jpg

Ja livet er en lek!

nov06109zj8.jpg

Men vi er veldig gode venner da :P

nov06117za1.jpg

:D

Noen som legger merke til størrelsesforskjellen på de? Mia (grå) er 15 mnd og Kayla er straks 9 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en kraftplugg Kayla har blitt! Også så fin farge :D Begge to er helt herlige :P Så at vi skal være i naboringen deres på Vikingskipet, så da sees vi vel sikkert der :P

Kraftplugg ja! Har ikke sett en så kraftig tispe sammenlignet med alder tidligere og det er ikke spekk! Helt utrolig i grunn, tror denne jenta blir stor ja og allikevell har hun dette babyfacet ennå -søtingen :P

Har du fått PM? Har ikke det ennå jeg, men den er vel rett rundt hjørnet da tenker jeg. Men så greit da, da kan vi heie på hverandre :P Stiller du begge du kanskje? Kayla er 10 dager for ung til a delta...litt synd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftplugg ja! Har ikke sett en så kraftig tispe sammenlignet med alder tidligere og det er ikke spekk! Helt utrolig i grunn, tror denne jenta blir stor ja og allikevell har hun dette babyfacet ennå -søtingen :D

Har du fått PM? Har ikke det ennå jeg, men den er vel rett rundt hjørnet da tenker jeg. Men så greit da, da kan vi heie på hverandre :P Stiller du begge du kanskje? Kayla er 10 dager for ung til a delta...litt synd...

Herlig da, det er vel bra at de er kraftige?

Har ikke fått PM i posten, men den ligger ute på NKK's nettsider.

Jeg stiller min Saeta, og i følge Silje (som også er her inne), så skal jeg stille hennes Enya (som jeg skal ha valp etter til våren/sommeren). Blir ekstra spennende med henne iom. at hun akkurat har fylt 2 år og kun mangler storcertet. Men det er jo 53 påmeldte da, selv om det var overraskende lite, så er det jo likevel konkurranse. Engelsk spesialdommer har vi også, en velkjent oppdretter.

Moro blir det uansett, gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig da, det er vel bra at de er kraftige?

Har ikke fått PM i posten, men den ligger ute på NKK's nettsider.

Jeg stiller min Saeta, og i følge Silje (som også er her inne), så skal jeg stille hennes Enya (som jeg skal ha valp etter til våren/sommeren). Blir ekstra spennende med henne iom. at hun akkurat har fylt 2 år og kun mangler storcertet. Men det er jo 53 påmeldte da, selv om det var overraskende lite, så er det jo likevel konkurranse. Engelsk spesialdommer har vi også, en velkjent oppdretter.

Moro blir det uansett, gleder meg masse!

Ja, det er flott at de er kraftige, så lenge de ikke vokser ut av proposjoner :D

22 påmeldte for vår del. *Gru-glede-seg*

Lykke til om vi ikke sees før etter bedømmelsen!|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...