MariaLex Skrevet 3. Mai 2005 Rapporter Skrevet 3. Mai 2005 Jeg har godt forstået selve det med at man skal trykke på Img men skal man så indsætte en net adresse ? jeg har kun billeder liggende på min computer så jeg lurte på om man bare kan skrive den adresse de ligger på på computeren. :?
Cavalier&Collie Skrevet 3. Mai 2005 Rapporter Skrevet 3. Mai 2005 Det samme problemet hadde jeg, men jeg bare sendte det til lederen for forumet, så ordnet han det
LiLi Skrevet 3. Mai 2005 Rapporter Skrevet 3. Mai 2005 Du må lagre dem et sted. For eksempel Image Shack.. Husker ikke adressen dit i faten, men det er bare å søke..
Heidi Skrevet 3. Mai 2005 Rapporter Skrevet 3. Mai 2005 Brug denne linken http://imageshack.us/ til at sætte inf billeder fra din computer. Hvis du ikke finder ud hvordan du bruger den så må du lige skrive
Thomas Skrevet 4. Mai 2005 Rapporter Skrevet 4. Mai 2005 Du må ha bildene et sted på internett eksempel www.dittdomene.com/bilder/hunden2004.jpg Du kan få en adresse til bilde ditt fra denne siden http://www.bilder.webforumet.net/
MariaLex Skrevet 4. Mai 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2005 Yes, tak for hjælpen. jeg fik den. Nu skal jeg bare lige ha gjort dem mindre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar