Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen et "fjortis" forum?


Renate A

Recommended Posts

Jeg synes heller ikke det er noe fjortisforum, det er bra at vi kan ha en hyggelig tone og snakke om useriøse ting samtideig som det er veldig lærerikt.

De som vil ha det mer seriøst bør vel holde seg mer på hundediskusjoner og trening og lydighet, for der er det mer dyktige folk og skikkelige svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fjortis er ikke en alder men en tilstand."

noen flere som har hørt den.?

så kanskje vi som er brukene her er litt fjortis i hodet uavhengig av alderen.............. :)

Det var vel en periode her med masse tråder som "din farge på tannbøsten.?" å lignende, sikkert slikt som får nykommere til å tenke "fjortisforum"...

Alle som er her har en felles interesse ,hund, å dermed blir det mere seriøst en et standard fjortisforum...

Hvor seriøst eller slappt det er her er jo opp til admin/moderatorer...

(at OT ikke teller på innleggstelleren er bra tiltak mener jeg også... vet om store forum som har fjernet helle telleren, pga OT spam osv.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synns ikke dette er et fjortis forum, og synns det er veldig bra å se at de litt eldre, både gjengangere og nyere medlemmer trives her :)

men..nivået på diskusjonene og antallet diskusjoner har fallt på "vanlige" sonen etter at hundediskusjoner kom. Det var jo meningen også, men var litt gøy å se hvordan antall innlegg, og vanlige diskusjoner med vanlig oppførsel daaalte. og innleggene på alt mulig dalte også etter at innleggs-telleren ble slått av der inne :P mulig jeg tar feil, men virker hvertfall slik på meg :)

jeg er veldig fornøyd med sonen slik det er. vil jeg ha en skikkelig disk går jeg til hundediskusjoner, men vil jeg ikke det holder jeg med utenfor :P Synns dessuten kvaliteten på både forumet i seg selv og mye annet steg betraktelig etter at nye sonen kom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig fjortis i hodet mitt så jeg trives:P

Jeg synes helt ærlig det ofte blir mer slitsomt og barnslig når folk skal være så seriøse ogg allvitende hele tiden.Her er det akkurat passe kos og seriøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel innom og titter i blandt jeg også. Synes det var flere gode diskusjoner før. Men dette går vel i bølgedaler. Og når jeg er her inne så sjekker jeg opp "hundediskusjoner". Hundeprat er jo stort sett blitt turbilder og favorittleker og slik. Der er det langt mellom virkelig engasjerende tråder nå.

Meeen jeg kommer jo alltid tilbake. Om ikke så ofte som i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok at man kan prate tulleball også, men hvis jeg virkelig lurer på noe spør jeg nok andre steder. Men så er det ikke så mange her inne som trener fuglehund til jakt, heller da... :rolleyes:

*rekke opp hånda*

Jeg trener fuglehund til jakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et flott forum og for å bli "gammel og erfaren" MÅ man jo begynne et sted ! Hadde det vært PCer da jeg var 14 hadde livet vært enda bedre, og man har et tilholdssted som er HJEMME, blant andre med samme interesser :innocent: Stå på "fjortiser" dere er heldige ! Og dere som bare kikker og går igjen fordi det er lenge siden dere var fjortis (har dere glemt det alt he he)....STOPP og del med dere ! Hilsen gamla på 50 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da ikke det er noe spessielt fjortis forum jeg da men.

Å uansett er det jo bra med forskjellige aldere her inne.

Uansett alder så kan man jo spørre om nesten hva som helst her man trenger hjelp eller råd og man får hjelp eller det råde man trenger. Mange av de som er yngre her inne som vet MYE mer om hunder enn meg.

så jeg er fornøyd jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si fra, i tilfelle du savner noen å dele jakttrenings spørsmål med :icon_redface:

Det er jo kjempesupert! Nå aner ikke jeg hvordan jakttreningen fungerer for retrivere, men den har vel mye til felles med treningen for settere (og "tilsvarende" raser")?

Morro er det i allefall uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av dem som trekker opp gjenomsnittsalderen betraktelig her. :) Vil du ha et ærlig svar fra en gamling, så er jo en del av trådene litt uinteressante for meg, men da hopper jeg jo bare over :P Sånn småkrangling mellom medlemmer, som jeg mistenker at kjenner hverandre godt nok til å kunne ta en telefon, eller en msndiskusjon internt, istedenfor å "fjolle" fram og tilbake, er også litt kjedelig. <_< Se jeg kan legge inn masse smileys, selvom jeg er utgammal :rolleyes: . Syns noen ganger jeg har litt lure ting å si og, jeg da. :P Morsomt å skrive innlegg når det er noe jeg brenner for, eller har erfart. B) Kanskje vi oldinger skal slå oss sammen og kuppe hele forumet :P Huff nei, da hadde det blitt kjedelig, da. :D Stå på dere jenter (og gutter???). Flott at dere er så flinke med vovvovene deres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...