Gå til innhold
Hundesonen.no

Chatten.

Ulvinne

Recommended Posts

Skrevet

Hundesonen har jo nå en chat.. Men det er veldig få der..

Så da lurer jeg:hvorfor er ikke DU på chatten?

for det jeg ikke skjønner et pip om hvordan jeg skal komme meg innpå der :D så da driter jeg i det rett og slett.

er det noen som vil noe så har jeg msn. :P

Skrevet

for det jeg ikke skjønner et pip om hvordan jeg skal komme meg innpå der :D så da driter jeg i det rett og slett.

er det noen som vil noe så har jeg msn. :P

Henger meg på den jeg! :P

Skrevet

Henger meg på den jeg! :P

Denne skulle qouta Lazita også. :P

Men jeg har msn jeg og.. Men ikke deres. <_<

Så jeg synes dere kunne komme på chatten,enkelt da man bare kan det.. B) :D

Skrevet

Fordi det aldri er noen som sier noe der, så gidder ikke styre med mirc tullet bare for å finne et taust rom...

3 siste gangene jeg var der prøvde jeg å starte noen diskusjoner, men folk bare tullet det bort å tiet videre, så da gidder jeg ikke prøve flere ganger...

De jeg synes det er morro å snakke med har jeg på msn, mye bedre.... :D

Skrevet

Fordi det er tungvint å komme seg inn, og så er der jo nesten ingen... klarer meg godt med MSN. :D

hadde sikkert blitt flere om det vart slik at man bare trykket på en link så var man inne med en gang..

Skrevet

Fordi det er tungvint å komme seg inn, og så er der jo nesten ingen... klarer meg godt med MSN. :)

hadde sikkert blitt flere om det vart slik at man bare trykket på en link så var man inne med en gang..

er så enig så :D

og for de som ikke har msn min.. det er bare til å klikke på navnet min og gå inn på profilen adressen står jo der ;)

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på mirc, så enkelt er det... Dessuten har jeg ikke behov for å bruke chatten.

Guest Christine
Skrevet

Har ikke mirc... Har MSN! Og er ikke det nok så veit ikke jeg ;)

Guest kjersti
Skrevet

hei ulkvinne.

jeg så meld di,jeg prøvde å chatte,men det hjalp lite.

Har en blandingsvalp på 4 mnd,som heter Nala,har du lyst til å prate,[email protected]så har du min msn adresse.kjersti

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...