Gå til innhold
Hundesonen.no

hvorfor er banneren min borte?

Recommended Posts

Bare må blande meg litt her...

Du skriver at dere har gått igjennom alle brukerene her og slettet de som har forstore bannere, helt greit det altså.

Men da må jeg bare spørre er mitt passelig då siden mitt ikke har blitt slettet?

mitt er jo no pluttselig større en alle andre sine, og nei dere har ikke slettet det så da er det vell passelig da eller?

Synes det har blitt litt vell mye forandringer her jeg no, nye regler, ny størrelse på bilder(krympet noe drastisk) og så nye størrelser på banner(trode de vi lagde regler på dette som var NORMAL størrelse på jeg, men neida no skal de være enda mindre).

Merkelig at jeg har vært her lite de siste ukene? Nei, det synes jeg ikke for skal jeg kunne huske alle de nye reglene med min teflonhjerne så tar det noen uker/mndr til jeg husker alt.

må bare signere denne jeg, for føler det på samme måte, har den siste tiden mistet mye av lysten til å være innom her for det begynner å minne meg om et annet forum jeg var medlem av for en stund tilbake,det ble så mange nye regler og etter min smålige regler, at det ble ikke noe kjekt å være der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene er til det beste for alle medlemmene. Skal man ikke ta hensyn til de med trege linjer?

Ærlig talt, dette er et knallbra forum, og så lager dere så mye rabalder for at et BANNER skal krympes litt? Full forståelse for at folk vil ha banner, men dere kan ha dem, bare litt mindre. Jeg ser ikke problemet.

Hvorfor ikke glede seg over at dere har Hundesonen i stedet for å klage over noen enkle regler som lages til det beste for alle?

Kom gjerne med eksempler på hvilke regler som er så ille.

*pjuh, litt hissig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene er til det beste for alle medlemmene. Skal man ikke ta hensyn til de med trege linjer?

Ærlig talt, dette er et knallbra forum, og så lager dere så mye rabalder for at et BANNER skal krympes litt? Full forståelse for at folk vil ha banner, men dere kan ha dem, bare litt mindre. Jeg ser ikke problemet.

Hvorfor ikke glede seg over at dere har Hundesonen i stedet for å klage over noen enkle regler som lages til det beste for alle?

Kom gjerne med eksempler på hvilke regler som er så ille.

*pjuh, litt hissig*

synes bare det ble litt feil at bannerne ble sletta, fordi man ikke har rukket å krympet den eller fått det med seg fordi man ikke har lest innleggene der det ble pratet om dette,kunne jo sendt pm til dem som ikke hadde ordnet det når fristen var ute da. litt kjipt når man har strevd med å få den inn, og så blir den plutselig bare borte, og ærlig talt jeg synes ikke min var så stor akkurat og hadde ingen animasjoner heller!

men men det er jo bare min mening :D har ikke planer om å krangle her, ville bare lufte meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan skjønne at det er surt når den plutselig blir borte, jeg går også glipp av ting på andre forumer :P

Men er det ikke bare å krympe den og legge den ut på nytt, da? :D Du har den vel på din maskin? Ellers er jo ikke folk her inne så vanskelige å be om å lage banner da, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bare det ble litt feil at bannerne ble sletta, fordi man ikke har rukket å krympet den eller fått det med seg fordi man ikke har lest innleggene der det ble pratet om dette,kunne jo sendt pm til dem som ikke hadde ordnet det når fristen var ute da. litt kjipt når man har strevd med å få den inn, og så blir den plutselig bare borte, og ærlig talt jeg synes ikke min var så stor akkurat og hadde ingen animasjoner heller!

men men det er jo bare min mening :D har ikke planer om å krangle her, ville bare lufte meningen!

Det har vært klistret opptil flere plasser nesten en uke i forveien. Å sende ut 50-100-150 pm's tar veldig lang tid, dessuten har man faktisk sagt man skal holde seg oppdatert ved å registrere seg. En regel er en regel, vi prøvde å luke vekk alle (selvom vi tydeligvis har glemt et par) for å gjøre det likt, ingen fikk færre eller flere sjanser enn de andre brukerne.

Angående at banneret er forsunnet, for å legge det inn her har man linket til en ekstern side, eks Photobucket, banneret ligger der selvom vi har fjernet linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du hopper fra forum til forum i håp om å finne et uten regler, eller et hvor alle regler passer deg, så tror jeg du kommer til å bytte forum ganske ofte fremover. Men det er jo ingen som tvinger noen til å være her. Alt som gjøres, blir som sagt gjort i beste mening. Det er et ordtak som går slik: "til lags åt alle kan ingen gjera"... og prøver man å gjøre alle til lags, så ender med at de fleste blir misfornøyde. Så sånn er verden... kanskje finner du forumet som passer deg en dag. :D

nå er jeg ikke på leting etter et forum uten regler da, jeg er for at det skal være regler, men litt teit om det skal komme nye regler hele tiden. ikke noe vits å bli litt sur for at noen gir litt ris og ikke bare ros da :P

ellers så er jo forumet kjempe bra, ikke noe å si på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært klistret opptil flere plasser nesten en uke i forveien. Å sende ut 50-100-150 pm's tar veldig lang tid, dessuten har man faktisk sagt man skal holde seg oppdatert ved å registrere seg. En regel er en regel, vi prøvde å luke vekk alle (selvom vi tydeligvis har glemt et par) for å gjøre det likt, ingen fikk færre eller flere sjanser enn de andre brukerne.

Angående at banneret er forsunnet, for å legge det inn her har man linket til en ekstern side, eks Photobucket, banneret ligger der selvom vi har fjernet linken.

eneste stedet jeg har sett noe om at banner måtte krympes, det er faktisk her og ingen andre steder :D

men så er ikke jeg den som sitter å leser absolutt alle innlegg her heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste stedet jeg har sett noe om at banner måtte krympes, det er faktisk her og ingen andre steder :P

men så er ikke jeg den som sitter å leser absolutt alle innlegg her heller da

har ikke sett det noen plass før jeg heller :D men men admin og moddene har talt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sett det noen plass før jeg heller :D men men admin og moddene har talt :rolleyes:

jepp de nokk det ja, men nå har no jeg mekket et nytt bitte lite banner :P (håper de ble fornøyd no då :rolleyes: ) synes det var bedre med den størrelsen som var jeg da, men men sjefen har talt så vi må vell bøye oss i støvet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp de nokk det ja, men nå har no jeg mekket et nytt bitte lite banner :P (håper de ble fornøyd no då :rolleyes: ) synes det var bedre med den størrelsen som var jeg da, men men sjefen har talt så vi må vell bøye oss i støvet da :P

flink du er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjefene våre står på og engasjerer seg.. det er nok bare det at hundesonen er gått fra landsbygd til borettslag pga mange nye medlemmer..

Da må en make på seg litt...

Godt jeg har sambo som kan data når det er nye regler på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...