Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening igjenn folkens? Trondheim.

MarieR

Recommended Posts

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

jada vi var på tur vi :huh::) Fant ut at om vi skal gå i tr.heim by mer, er det lurt å vite hvor man skal, og hvor man er til enhver tid ;)

Hva nå da kjære dere? :P

Rota dere bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næi, desverre ingen bilder :) Jeg glemte kameraet mitt, og brynjar herpa caroline sitt, så vi får drukne dere i bilder neste gang :huh: Da Må vi forresten få med flere, så stakkars saeta får fri fra masingen til ask litt hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? :huh: Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere :P

unnskylding? Vel skal vi se.. ;) jeg er 15 år, har aldri vært på den kanten av byen, å det har ikke caroline heller :P

ja du får bli med som førerhund da vet du! :) neida, du er hjertlig velkommen til å være med på tur neste gang ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? :huh: Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere ;)

Vi spionerer sammen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskylding? Vel skal vi se.. :) jeg er 15 år, har aldri vært på den kanten av byen, å det har ikke caroline heller ;)

OK da...

Får nesten legge til at jeg hadde bodd i trondheim i ca en uke da jeg gikk meg bort.

Vi spionerer sammen da :huh:

Jepp, det gjør vi, og de kommer aaaldri til å oppdage oss! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

OK da...

Får nesten legge til at jeg hadde bodd i trondheim i ca en uke da jeg gikk meg bort.

Jepp, det gjør vi, og de kommer aaaldri til å oppdage oss! *fnis*

HeHe..vi kjøper sånne kamuflasje tinger da :huh::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? :) Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere :huh:

Min unnskyldning er selvfølgelig at jeg er fra Østlandet ;) Er da overhodet ikke kjent utenfor den harde kjernen Sentrum består av, les: Torget, Byhaven, Solsiden og litt i mellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...