MarieR Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 jada vi var på tur vi Fant ut at om vi skal gå i tr.heim by mer, er det lurt å vite hvor man skal, og hvor man er til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 jada vi var på tur vi Fant ut at om vi skal gå i tr.heim by mer, er det lurt å vite hvor man skal, og hvor man er til enhver tid Hva nå da kjære dere? Rota dere bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 hva tar du oss for?! Rote oss bort? Næi du, jeg kjenner denna byen som min egen bukselomme! Jo, vi rota oss nesten bort men bare nesten!! B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 HaHa..Dumma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ble det noen bilder eller? Btw, hørtes ut som en gøy tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Næi, desverre ingen bilder Jeg glemte kameraet mitt, og brynjar herpa caroline sitt, så vi får drukne dere i bilder neste gang Da Må vi forresten få med flere, så stakkars saeta får fri fra masingen til ask litt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Håper vi kan bli med neste gang i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere unnskylding? Vel skal vi se.. jeg er 15 år, har aldri vært på den kanten av byen, å det har ikke caroline heller ja du får bli med som førerhund da vet du! neida, du er hjertlig velkommen til å være med på tur neste gang ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere Vi spionerer sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 unnskylding? Vel skal vi se.. jeg er 15 år, har aldri vært på den kanten av byen, å det har ikke caroline heller OK da... Får nesten legge til at jeg hadde bodd i trondheim i ca en uke da jeg gikk meg bort. Vi spionerer sammen da Jepp, det gjør vi, og de kommer aaaldri til å oppdage oss! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 OK da... Får nesten legge til at jeg hadde bodd i trondheim i ca en uke da jeg gikk meg bort. Jepp, det gjør vi, og de kommer aaaldri til å oppdage oss! *fnis* HeHe..vi kjøper sånne kamuflasje tinger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Rare, rare menneskene! Gå seg bort i lille Trondheim? Har gjort det selv, men da var jeg 12 år...hva er deres unnskyldning? Neste gang tror jeg at jeg må spionere litt på dere Min unnskyldning er selvfølgelig at jeg er fra Østlandet Er da overhodet ikke kjent utenfor den harde kjernen Sentrum består av, les: Torget, Byhaven, Solsiden og litt i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar