Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennelnavn FCI

LBL

Recommended Posts

men hvorfor er det mange kenneler med samme navn og så står det bokstaver bak dem?? Går det an å ha samme kennelnavn selv om det er opptatt eller?

EDIT: Jesssssss det ene jeg vil ha er ikke opptatt :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor er det mange kenneler med samme navn og så står det bokstaver bak dem?? Går det an å ha samme kennelnavn selv om det er opptatt eller?

EDIT: Jesssssss det ene jeg vil ha er ikke opptatt :huh:

det lurte jeg også på... :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bokstavene bak antar jeg er en del av kennelnavnet, og derfor blir de forskjellige:

-Hundepoten

-av Hundepoten

-von der Hundepoten

-of Hundepoten

osv...

Edit: i tillegg er de sikkert ifra forskjellige land.

Eller mener du noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser "jp" så tenker jeg japan av en eller annen grunn. "jp" er en av de få jeg ikke klarer å tolke. Men flere av de andre "bokstavene" gjenkjenner jeg som forstavelser på andre språk. FCI kan ikke ta hensyn til forstavelsene når de skal alfabetisere, derfor står de i parantes bak.

Går det an at identiske kennelnavn finnes i to forskjellige land? Altså uten forstavelse?

Edit: Veit da søren, jeg..

Det skulle gått an å gå inn på hvert enkelt kennelnavn og sett hvor i verden de hører hjemme, hvilke raser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle gått an å gå inn på hvert enkelt kennelnavn og sett hvor i verden de hører hjemme, hvilke raser osv.

Whoa-whoa-whoa! (ala Pål Trulsen.. :mellow: ) Tror vi skal være glad for at navnene har kommet på nett i det hele tatt jeg.. har skjønt det sånn at FCI er ganske så tungrodd.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...