Gå til innhold
Hundesonen.no

Oliver`s


Wanderlust

Recommended Posts

Om det første gang du skal bestille så kan det være greit å bestille via nettstedet. Siden kan du bestille dirkete fra din lokale Oliver's-forhandller.

Forøvrig så har også barehund.no Oliver's, men der antar jeg at du må betale frakt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. JEg bestilte noe annet også(Med for da..) Og fikk det på døren.

Så bra. Da skal jeg nok overtale pappa til å prøve ut Oliver`s. Også kjøpt litt småtteri samtidig :)

Er du fornøyd med det fòret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer på mine hunders vegne, og sier at etter over et år på Olivers er de fremdeles like glad i maten sin, og det er det første foret jeg kan si det om...

Bestiller enten via nettbutikken, eller direkte gjennom min leverandør, og da har jeg som regel foret på døra en dag eller to etterpå, så fremt jeg ikke bestiller noe han ikke har inne på lager.

Er også veldig fornøyd med godbitene og hundesnacksen de har - den er kjempepoppis hos hundene, og har en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Da skal jeg nok overtale pappa til å prøve ut Oliver`s. Også kjøpt litt småtteri samtidig :D

Er du fornøyd med det fòret?

Ja vi har en liten matvegrer her, super fornøyd med foret, bare borzoien min som ikke kan gå på det, han reagerer på det( Reagerer veldig lett da.. Veldig individuelt..) Synd:( HAn likte det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :D Nå skal vi vel bestille, men venter til denne sekken vi har nå blir litt mindre full :P Før prøvde ut Eukanuba, men hjalp ikke noe, og Olivers er jo billigere!? også leverer di gratis på døra?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har en liten matvegrer her, super fornøyd med foret, bare borzoien min som ikke kan gå på det, han reagerer på det( Reagerer veldig lett da.. Veldig individuelt..) Synd:( HAn likte det

Hm, prøvde du det föret med lam da?

Jeg vil iaf anbefale Olivers på det sterkeste! De har en kjempe service i tillegg til et fôr som Sofus spiser ;-) Og da for ikke å snakke om, en kjempe grei retur regel hvis det skulle vise seg at hunden ikke liker foret. MEN, du kan også bare bestille prøveposer på foret i første omgang (med resten av utstyret du ønsket) før du kjøper en stor/middels sekk.. bare sånn at du vet det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida vi bestiller stor sekk med engang vi :P hehe. men tar med prøvepose av den med lam. Rex er liksom ikke så kresen, men vi prøver ut forskjellige fòrtyper pga han gjør fra seg så ofte. Men ingen hjelper og vet`n sa det var noen hunder som bare var sånn. Forbrenner fort og alt går fort. Men prøver olivers, og liker han det (men ikke blir noe bedre) så fortsetter jeg nok med det :D

Virker jo ganske greit da, + at man har fri frakt på tingene man bestiller :P

Og også veldig bra at de har den garantien, om at hvis man ikke er fornøyd bare sender man foret tilbake og får igjen hele summen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva negativt har du hørt da?

Har sett endel innlegg her inne faktisk som har sagt at "de har hørt mye negativt". Men har faktisk ikke hørt fra noen som selv sitter med en negativ erfaring...

En ting er om hunden ikke liker fôret, men det er jo ikke negativt.

Så jeg må si at jeg lurer fælt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Må bare si at olivers er et SUPERT FOR!

Milo hadde mageproblemer etter det første föret, og noen dager etter olivers så var det ikke tegn på det!

Dessuten er servicen super, og folkene hyggelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at mange sier noe negativt men så kan de ikke si hva ;)

Men er jo ikke nagativt om hunden ikke liker fòret, for her kan man faktisk få igjen pengene så det er jo bare super service.

Hadde hvert litt negativt om jeg kjøpte f.eks Royal Canin 15kg også likte ikke Rex det :) hehe. neida.

Men hadde hvert greit om noen som mener noe negativt om det sier hva som er så negativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt er jo olivers et bra fòr, for å ikke snakke om servicen..

Jeg testet Oliver's på Merlin, fikk fòret levert på døren og greier, men han likte det ikke, han er sykt kresen på hva han skal spise. Så testet vi royal canin's dachshunde fòr, og har siden holdt oss til det..

(Men Oliver's training bites er veldig populært her i huset iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Olivers og hatt en negativ opplevelse, hunden fikk direkte mageknip av det (var ute halve natten med en hund med skikkelig vondt, ikke noe hyggelig). Også fikk hun gul avføring. :) Men jeg syntes det var synd, for servicen var knallgod. Da vi ringte og sa at hunden ikke tålte det fikk vi med en gang pengene tilbake. Og hun sa at hun hadde opplevd at en annen hund og hadde fått vondt i magen av det (liker ærlige selgere).

Så jeg anbefaler gjerne folk å prøve Olivers fordet om min hund ikke tålte det, mye positivt med foret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Olivers på lørdag, og idag fikk vi foret. Hyggelig fyr, som forklarte meg, og viste hvor mye hunden min skulle ha. Svarte på spørsmålene jeg stilte, og nå har jeg fått: 15kg sekk med for, 1liter omega 3, 2 apportbukker, og training bites...

Så nå skal vi se om rex liker foret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oliver's er det eneste fôret Taika liker og ikke får mage problemer av;) Har prøvd 5 forskjellige fôr <_<

Vi bestiller på telefon og får fôret levert gratis på døren etter ca 10 min - 2 timer.

Godbitene er også kjempe flotte, smuldrer ikke opp i jakkelomma, og er myke og smakfulle!

Hvis hunden din liker fôret, og du fortsetter med det kan kanskje hunden din vente seg en liten julegave til jul;)

*VenterPåJul* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...