LiLi Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Hihi, da har jenta mi blitt voksen :D Hun begynte å blø på torsdag, men har ikke merket noe særlig forskjell i oppførsel. Hun er veldig kosete da. Hun er ikke så flink til å vaske seg, noen som har råd for å få henne til å vaske seg bedre? Blodet stivner jo i pelsen, så det blir skikkelig hardt og ekkelt, må vaske henne hver dag. Men det er jo greit nok. I alle fall på tide at den kom Hun er nå 13 måneder.
Ricco Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Første løpetid så er det ofte at de ikke er så flinke å stelle seg.(sånn var mine i vært fall) Men det jeg har gjort er å peike på om der kommer noe på gulvet så de slikker det opp.
LiLi Skrevet 6. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Første løpetid så er det ofte at de ikke er så flinke å stelle seg.(sånn var mine i vært fall) Men det jeg har gjort er å peike på om der kommer noe på gulvet så de slikker det opp. Ok Det har ikke kommet noe på gulvet da, blir liksom bare værende i pelsen, hehe. Herlig
Ingvild Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Hehehe, delikat med langhåra hund. Hun var jo ikke akkurat for ung til å få løpetid da - Tinka hadde fikk sin andre da hun var bare et par uker eldre enn Lili er nå.
Anettex Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Skrevet 6. Mars 2006 Gratulerer!! hihi! lykke til! glad jeg slipper slikt :mellow:
Anne Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Skrevet 7. Mars 2006 Shaylee holder også på med sin første løpetid, i en alder av 7 mnd Hun er egentlig ganske flink til å holde seg ren... Har ikke noe tips...
LiLi Skrevet 8. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2006 Hehehe, delikat med langhåra hund. Hun var jo ikke akkurat for ung til å få løpetid da - Tinka hadde fikk sin andre da hun var bare et par uker eldre enn Lili er nå. Hehe, særlig delikat ja Nei, hun er litt seint utvikla tror jeg.. Men den kom nå i alle fall nå da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar