Gå til innhold
Hundesonen.no

Jenta mi har blitt "voksen"!

LiLi

Recommended Posts

Skrevet

Hihi, da har jenta mi blitt voksen :D :D

Hun begynte å blø på torsdag, men har ikke merket noe særlig forskjell i oppførsel. Hun er veldig kosete da. Hun er ikke så flink til å vaske seg, noen som har råd for å få henne til å vaske seg bedre? Blodet stivner jo i pelsen, så det blir skikkelig hardt og ekkelt, må vaske henne hver dag. Men det er jo greit nok.

I alle fall på tide at den kom :D Hun er nå 13 måneder.

Skrevet

Første løpetid så er det ofte at de ikke er så flinke å stelle seg.(sånn var mine i vært fall) Men det jeg har gjort er å peike på om der kommer noe på gulvet så de slikker det opp.

Skrevet

Første løpetid så er det ofte at de ikke er så flinke å stelle seg.(sånn var mine i vært fall) Men det jeg har gjort er å peike på om der kommer noe på gulvet så de slikker det opp.

Ok :D

Det har ikke kommet noe på gulvet da, blir liksom bare værende i pelsen, hehe. Herlig

Skrevet

Hehehe, delikat med langhåra hund. :D

Hun var jo ikke akkurat for ung til å få løpetid da - Tinka hadde fikk sin andre da hun var bare et par uker eldre enn Lili er nå. :rolleyes:

Skrevet

Shaylee holder også på med sin første løpetid, i en alder av 7 mnd :)

Hun er egentlig ganske flink til å holde seg ren... Har ikke noe tips...

Skrevet

Hehehe, delikat med langhåra hund. :D

Hun var jo ikke akkurat for ung til å få løpetid da - Tinka hadde fikk sin andre da hun var bare et par uker eldre enn Lili er nå. :rolleyes:

Hehe, særlig delikat ja :rolleyes:

Nei, hun er litt seint utvikla tror jeg.. Men den kom nå i alle fall nå da :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...