Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan få flere sider på èn side(emne)på hjemmesiden?


Karina&Chica

Recommended Posts

Jeg har dagbok på hjemmesiden min, men da må jeg skrive alt på en side. Det kommer jo fort til å ta opp all plassen på siden. Jeg har jo ikke lyst til å slette innleggene heller for å få plass, fordi at det er en dagbok hvor jeg skal føre opp treningene til Chica. Så det jeg lurer på, kan noen prøve å forklare meg eller hjelp meg med dette?

Slik vil jeg ha det:

...Hvis du går inn på siden som heter "dagbok", møter du ikke masse datoer og notater med en gang, men du møter måneder. La oss si at du vil gå inn og se hva jeg har skrevet på "Februar". Da trykker du på "Februar" og notatene jeg har skrevet i februar kommer opp inne på februar -siden. Så kan du gå tilbake igjen, og gå på neste måned.

Spørsmålet er altså, hvordan få flere sider inne på èn side, eller et emne på hjemmesiden din da??

Et annet eksempel kan være bildesiden da. jeg vil ikke ha alle bildene samlet, jeg vil ha dem etter i kategorier, "venner", "Chica", "Klassetur" osv.. Sånn at når du går inn på bildesiden blir du møtt av de forskjellige kategoriene du kan velge å gå inn på for å se bilder..

Skjønner..?

Er litt vanskelig å forklare altså. (jeg kan jo muligens finne et eksempel på en eller annens hjemmeside..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke program bruker du for å lage nettsiden din?

Hvis du vil ha en ny side for hver dag eller måned o.l. må du definere en ny side og gi den et navn. Så må du linke denne siden fra hovedsiden din.

Hvis du ikke har en hjemmeside nå så kan alternativet være å lage en blog på et nettsted hvor du får en ferdig mal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får det ikke til altså.. Noen som kan hjelpe meg? Eventuelt få brukernavn og passord for å gjøre det for meg.

Bruker piczo.com..

Om det ikke går, hvilken side kan jeg da bruke for å lage mal, som en ga forslag om her :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn som jeg har???

Isofal lager du en side som heter f.eks treningsdagbok, går å lager en ny side som f.eks heter januar.. Så går du tilbake til siden som heter "treningsdagbok", legger ut et bilde(som sier det er januar), eller skriver januar. også lar du teksten/bildet være en link til "januar-siden".

Det samme gjør du for f.eks februar: Lager en side som heter februar... går tilbake til "treningsdagbok-siden", legger ut et bilde eller en tekst som viser at det er februar siden, så lar du teksten/bildet være link til februar siden...

Ikke så lett å forklare... Men prøvde mitt beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn som du har :huh:

Jeg gjør som du sier, men problemet er at Februar også kommer i menyen, og det er jo ikke meningen..

uff.. :(

jupp det gjorde det hos meg også, men jeg fjerna den menyen jeg da Og heller lagde egen.

syns det fort blir kjedelig om alle med piczo sku hatt samme sånn meny :( men det er min mening. Men lag heller din egen, så kan du legge ut så mange sider du vil, og i tillegg slippe å ha alle på "forsiden" :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp det gjorde det hos meg også, men jeg fjerna den menyen jeg da Og heller lagde egen.

syns det fort blir kjedelig om alle med piczo sku hatt samme sånn meny :P men det er min mening. Men lag heller din egen, så kan du legge ut så mange sider du vil, og i tillegg slippe å ha alle på "forsiden" :(

Takk for at du svarte meg. Jeg har gjort som du sa, men jeg har fått hjelp til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...