Kamilla Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Noen som skal på den utstillingen til helgen? Eide å fræna hundeklubb som arragerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Ja vi skal!! Du er fra Ålesund? Så gøy, hvor i ålesund bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 27. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Jeg skal passe to hunder der åsså skal marco vær med Bor i hatlande, hvor i Ålesund bor du? Skal du stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 okei Bor egentlig ikke i Ålesund, men på Sula.. Ja skal stille valpen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 27. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 ok, men er det bare valpeshow eller for voksende hunder å? var der i fjor å da var det valpeshow å lydighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Da er det samme som i fjor.. Fikk PM i går.. Det er 60 valper som er påmeldt.. Ingen Cavalier så vidt jeg kunne se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velvet86 Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Hehe, trodde du skulle stille Marco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 28. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 nei, det skal ikke jeg. Men skal ha han med Kjedlig at det ikke var noen cavalier da:| Mange labradorer? mopser? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar