Ulvinne Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Som overskriften tilsier kastet nettopp tispa mi opp masse gult vann.. Hun brakk seg ikke engang før hun spøy. Er dette farlig? Det var mye og veldig gult.. Ikke sett lignende før..
Marthe Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Min hund gjør det ofte når hun nettopp har drukket vann, og springer etter på. Gjorde hunden din det? Eller bare kom det?
Calina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Det høres ut som magesyre - det er gult og ekkelt.
Toya Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 har spurt dyrlegen om det.. magesyre og det er ifølge henne ikke noe farlig, bare veeeldig ekkelt å se på
Ulvinne Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Stakkars jenta mi var nok bare sulten:) Takk for svar dere! Ikke hønemor jeg?neida..
Aud Stokman Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Stakkars jenta mi var nok bare sulten:) Hvis det går for lenge mellom hver fôring er det en del hunder som kaster opp magesaft, så da er det egentlig bare å fôre litt oftere. Hvis dette gjentar seg og du fôrer med vanlige intervaller, så ville jeg kontaktet veterinæren for å få sjekket hunden skikkelig.
Ulvinne Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Hvis det går for lenge mellom hver fôring er det en del hunder som kaster opp magesaft, så da er det egentlig bare å fôre litt oftere. Hvis dette gjentar seg og du fôrer med vanlige intervaller, så ville jeg kontaktet veterinæren for å få sjekket hunden skikkelig. Første gangen jeg har sett henne spy slik siden jeg fikk henne. Hun spiste en del gress i sommer og spøy litt som følge av det. Men ikke noe ellers. Skal følge med henne jeg så får jeg håpe det var bare at hun var sulten. Skal fore oftere nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar