Zander&Pia Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 kom hjem i går kveld etter å ha vært hos elin og miko siden fredag, og vi var jo da selvsagt på utstillingen i Bø og Zander fikk 1JK og 3JKK og kjempe bra kritikk,så er kjempe fornøyd det var en utrolig koselig utstilling og en virkelig trivelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 GRATULERER alle sammen! Her var det jo virkelig noen kjempebra resultater! banana Det gikk ikke så fryktelig bra med LiLi da, men hun fikk da rødt Kom på femteplass i sin klasse (1jk, 5jkk). Er ikke heeelt fornøyd med plasseringen da, men er glad for den rød sløyfa Kritikken: Utmerket tikhode med velplasserte øyne, bra ører. Ønsker mer hals. Noe knappe framvinkler. Velkroppet. Bra svansansettning og svans. Tilstrekkelige vinkler bak. Rør seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 Må bare skryte av broren til Kite. Han fikk 1.premie og ble best i unghund konkuranseklasse med hederspremie. Han ble nr.2 i vinnerklassen og fikk championkvalitet. Han ble også nest beste hannhund(av.ca 20) og så fikk han CACIB. Vinnerlista hans ser slik ut: 1 AUK, 1.AUKK,HP,2VK,CK,2BHK,CACIB. Fetteren til Kite ble nr.4 i konkuranseklassen for unghund og fikk 1.premie. Så gøy!!! (Jeg vil stille Kite*furte kjempemye*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 Må bare skryte av broren til Kite. Han fikk 1.premie og ble best i unghund konkuranseklasse med hederspremie. Han ble nr.2 i vinnerklassen og fikk championkvalitet. Han ble også nest beste hannhund(av.ca 20) og så fikk han CACIB. Vinnerlista hans ser slik ut: 1 AUK, 1.AUKK,HP,2VK,CK,2BHK,CACIB. Fetteren til Kite ble nr.4 i konkuranseklassen for unghund og fikk 1.premie. Så gøy!!! (Jeg vil stille Kite*furte kjempemye*) Gratulerer da Hvorfor stiller du han ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 Må bare skryte av broren til Kite. Han fikk 1.premie og ble best i unghund konkuranseklasse med hederspremie. Han ble nr.2 i vinnerklassen og fikk championkvalitet. Han ble også nest beste hannhund(av.ca 20) og så fikk han CACIB. Vinnerlista hans ser slik ut: 1 AUK, 1.AUKK,HP,2VK,CK,2BHK,CACIB. Fetteren til Kite ble nr.4 i konkuranseklassen for unghund og fikk 1.premie. Så gøy!!! (Jeg vil stille Kite*furte kjempemye*) Hvilken bror var det? Carlos? Så at en av dem var der ihvertfall De er ganske like Vi skulle jo egentlig møttes der vi, og limt ørene til gutten (om ikke du alt har gjort det da) trenger vippen vettu B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 hadde det vært min hunds bror som fikk de resultatene , og min var lik så hadde jeg ikke tvilt ett sekund på å stille med mindre det er noen diskvalifiserende feil inne i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Jenny skriver på lines bruker: Det var Linus som gjorde det så bra,Carlos er fetteren el."fetteren"(husker ikke helt). Kite er jo ganske lik broren,men broren har mere pels og er litt større(Kite er 37 cm.). Eneste feilen til Kite er at han har trukket en rovtann/hjørnetann og ørene vil ikke ha denne vippen(1/3). Har ikke fått limt dem ennå Trenger hjelp Hadde vært kjempe gøy å stille Kite,er jo ikke det jeg skal drive med,men innrømmer at jeg blir grønn av misunnelse når jeg leser alle de gode resultatene(skikkelig misunnelig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Bilde av snuppa i Bø Takk til Randa, fotograf og barnepasser for dagen :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar