Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Sprangriding

vipsen

Recommended Posts

Skrevet

Hold på å ramle ut av sofaen her: De sender norsk sprangridning på tv! Bare å hive seg over fjernkontrollen med andre ord, tror de skal sende i morgen også. Kommentatorene har også en smule mer peil enn dem som kommenterer Oslo Horse Show på nrk den ene halvtimen i året :)

Som en åpenbaring dette her, all honnør til tv2 som satser (om enn bare bittelitt) på norsk hestesport!

Skrevet

Skal vi se:

Søndag (i morgen altså) på tv2 Zebra kl 17.55, reprise 22.55 for dem som er interessert.

Gulliksen på tilt, hehe, noen som vet hva hester han har nå om dagen?

Guest Christine
Skrevet

Hmm..synd jeg ikke har TV2 Zebra da :)

Trur han fortsatt har gode Tabasco :)

Guest Christine
Skrevet

Jammen..Dressur er ridnig til kjedelig musikk. og bare dumt bakkearbeid :)

Sprang er råtøff ridning til råtøff musikk, med mye action :)

Skrevet

Jeg og vipsen vinner, siden vipsen har 100000 stemmer! ;)

Dressur er best! :):)

:)

Jah, 100 000 faktisk ;) (hen fikk du den infoen fra *fnis*)

Jeg mener dressur krever/viser bedre en dyktig rytter enn sprang da... Får jeg mange etter meg nå?

Guest Christine
Skrevet

Jeg mener dressur krever/viser bedre en dyktig rytter enn sprang da... Får jeg mange etter meg nå?

du får ikke noen etter deg ;)

Er faktisk helt enig med deg (Y) Men SPRANG er best ;)

Skrevet

Den informasjonen fikk jeg ut av det blå! ;)

Du er jo tross alt moddis da! ;)

Skrevet

Den han hadde i dag var "fucking useless" og det kunne man fortelle hele verden :) Rimelig forvirra hest tror jeg...

Kan være han red en av unghestene sine.

Stallen vår er naboen til Gulliksen, men jeg kjenner ikke til hestene der, vet bare at han har endel unge.

Syntes ikke det henger på greip å si at en hest er "fucking useless" når du ikke vet hvilken hest det er, hvordan bakgrunn den har osv...kan hende den har konkurranse nerver??

Skrevet

Kan være han red en av unghestene sine.

Stallen vår er naboen til Gulliksen, men jeg kjenner ikke til hestene der, vet bare at han har endel unge.

Syntes ikke det henger på greip å si at en hest er "fucking useless" når du ikke vet hvilken hest det er, hvordan bakgrunn den har osv...kan hende den har konkurranse nerver??

Wooops, ikke tro jeg sa det, han sa det på intervju etterpå. Har ingen kjennskap til hva han har for tiden og ikke har jeg kompetanse heller, så det uttaler jeg meg ingenting om. Ok?

Guest Per Olav
Skrevet

Totalt bortkast diskusjon. Hester skal brukes foran plogen og ridning er bare tull og ikke til nytte for noenting. Ingen vet det bedre enn jeg som satt en hel januardag på en islandshest på Island. Hellende tretti grader til høyre fordi det helsi.es dyret ikke hadde vett til å legge seg tretti grader til venstre slik at rytteren fikk sitte opprett i salen mens hesten småtravet framover. Hester. Pføy.

--

Per Olav

Guest Per Olav
Skrevet

Trodde vi ble enig om at du skulle legge deg jeg... Jeg er den nye oversøsteren på dette gamlehjemmet...

Oki dah - søster...

--

PO

Skrevet

Totalt bortkast diskusjon. Hester skal brukes foran plogen og ridning er bare tull og ikke til nytte for noenting. Ingen vet det bedre enn jeg som satt en hel januardag på en islandshest på Island. Hellende tretti grader til høyre fordi det helsi.es dyret ikke hadde vett til å legge seg tretti grader til venstre slik at rytteren fikk sitte opprett i salen mens hesten småtravet framover. Hester. Pføy.

--

Per Olav

Høres ut som en flott dag på Island... :)

Guest Christine
Skrevet

Dressur er best, enig :icon_redface:

Sier du som blir "brukt" og har hoppet 1.30? eler var det 1.40..?

Du BURDE satse på sprang du :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...