Gå til innhold
Hundesonen.no

Vega og Mira vil ikke sove sammen.

~Marlene~

Recommended Posts

Vell når har jeg akkurat nå 6 hunder i hus og det er sjelden jeg ser dem sove sammen(om ikke de har en seng som de vil ligge i alle sammen da), det hender gjerne at Tinka og Småen sover sammen men så er no de trossalt mor og datter også da. men de andre hundene ikke søren de, kan fint ligge i samme rom men ikke tett inntil hverandre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bogar og Nirm sover ofte rygg mot rygg. Men veldig sjeldent om natta. Vida kan også sove ved siden av en av de andre, men de ligger aldri oppå hverandre.

Bogar er flokkleder her egentlig, og hans alder er respektert. Han har det for vane å "klappe" de andre hundene på hodet med forlabben. Veldig søtt egentlig. Usikker på hva det betyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diego og Cody ligger bare ved siden av hverandre hvis begge vil ligge på samme plassen. For ingen av dem har tenkt å gi seg, de skal ligge der.

Men ellers så ligger de som regel i hver sin ende av rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbe og Lara sover sammen. De krøller seg sammen og Lara sover gjerne oppå Ebbe. Men så har jo jeg cavalierer da :) De to hundene jeg hadde før, En malamute og en blanding, de sov aldri sammen. Helst ikke i nærheten av hverandre en gang, de hadde hver sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya og nikita kan ligge ganske nærme hverandre, men husker da nikita var valp , var det bare ytterst skjelden at hu fik lov å ligge heeeelt innat toya...

greit med snute mot snute og sånn... men helt innat magen.. nei sa toya da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...