Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

det er en advarsels boks som bare du og dem i forumledelsen ser. Alle har en, men de ser kun dere egen. Når man har fået advarsler for 100% bliver man bannet fra forumet. Så det er og opføre sig ordentligt :)

Skrevet

Lurer på en ting ang det... Hvis jeg får en advarsel, går den opp til 1% da? Og kan jeg få flere advarsler på samme innlegg? Og blir den advarselen stående bestandig?

Ergo hvor mange ganger kan jeg "drite meg ut" før jeg blir kastet ut? :)

Skrevet

Lurer på en ting ang det... Hvis jeg får en advarsel, går den opp til 1% da? Og kan jeg få flere advarsler på samme innlegg? Og blir den advarselen stående bestandig?

Ergo hvor mange ganger kan jeg "drite meg ut" før jeg blir kastet ut? :)

Den vil øke med 20% for hver advarsel (100%/5 advarsler). Tror de sletter seg selv om man ikke har fått fler i løpet av en viss tid. Skal godt gjøres å få flere advarsler eller øke mer enn 20% på et innlegg om det ikke er et veldig grovt overtramp av Retningslinjene og/eller Nettiketten, de fleste vil forhåpentligvis ha naturlige sperrer for å ta det skrittet liksom.

Skrevet

Den vil øke med 20% for hver advarsel (100%/5 advarsler). Tror de sletter seg selv om man ikke har fått fler i løpet av en viss tid. Skal godt gjøres å få flere advarsler eller øke mer enn 20% på et innlegg om det ikke er et veldig grovt overtramp av Retningslinjene og/eller Nettiketten, de fleste vil forhåpentligvis ha naturlige sperrer for å ta det skrittet liksom.

Oki, thanks! Utrolig mye rart jeg pønsker på når jeg ikke får sove om natten....! :)

Skrevet

Nå er det straks nye og enklere regler på plass som vil gjøre dette tydeligere.

Om man gjør "milde" overtramp (som feks for stort banner) så sender vi kun ut pm uten å justere advarsel%.

Ved vanlige brudd på retningslinjene vil man få en pm med begrunnelse samtidig som grafen blir justert opp. Om man retter seg og lærer av sine feil er det fullt mulig å justere denne ned igjen etter en tid, en advarsel slettes automatisk også etter en viss tid om man ikke har fått flere.

Gjør man veldig grove brudd på reglene, feks kommer med direkte trusler mot personer, kan man bli kastet ut fra forumet selvom man har 0% på grafen.

Håper det var svar nok

Vipsen

Skrevet

Nå er det straks nye og enklere regler på plass som vil gjøre dette tydeligere.

Om man gjør "milde" overtramp (som feks for stort banner) så sender vi kun ut pm uten å justere advarsel%.

Ved vanlige brudd på retningslinjene vil man få en pm med begrunnelse samtidig som grafen blir justert opp. Om man retter seg og lærer av sine feil er det fullt mulig å justere denne ned igjen etter en tid, en advarsel slettes automatisk også etter en viss tid om man ikke har fått flere.

Gjør man veldig grove brudd på reglene, feks kommer med direkte trusler mot personer, kan man bli kastet ut fra forumet selvom man har 0% på grafen.

Håper det var svar nok

Vipsen

Takk :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...