Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Idag har Margrete og jeg vært på tur på Songsvann, eller rettere sakt i skauen på Songsvann! Største deler av turen så hadde vi ingen ide om hvor vi var hen, men fint vær, godt selskap og kaffe så er det jo bare å tusle av gårde! Hadde en super tur, på 2- 2 1/2 time. Margrete sliter litt, midt i myra Klippet ut skjønning Zizco fra det forrige bildet! Fjolle Lita Skjønning.....? .....eller psykotisk...? Og en ting er ihvertfall helt sikkert: Lita og Faro er IKKE pinnomaner!!!! Z'n! Pokk'æ'n pinnen sitter fast..! *dele opp*
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 "JEEEEG VAAAAANT!!! Lille turbo Margrete og Z fjoller Z vil også være m i gjengen! Tequila bryr seg ikke så mye om oppstyret, hun har nemlig en egen pinne å fjolle m! Legg merke til at Margrete prøver å ta bilde m lokket fortsatt på! *klippe og lime*
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Og ingen er så tøff som Z, ihvertfall ikke når han står imellom bena til mor! Og Tequila bryr seg fortsatt ikke....! *dele opp litt mer*
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Også litt natur Rene pene Faro gutten! Litt uskarpt, men litt morsomt! Ren og pen Tequila Også har Margrete tatt bilder! Litt annen kvalitet på kameraet hennes ja.....! Lita i kjent stil! Faro og meg!
Hilde Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Det er såååå deilig med sommer assa Fine bilder, snuppings
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Zizco og jeg fjoller Skjønningen Møkka Faro også var det de som ikke var pinnomaner igjen da..! Peneste gutten *klippe og lime litt mer*
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Hihihihi Legge seg ned i vanndammer er digg også litt mere natur Sånn det var dagens spam fra meg!
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Glemte å legge ut denne jeg da...
tuppetroll Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Så ut som en veldig hyggelig tur! Du er bildoman, Marianne Ingen fare for at du kommer til å glemme hvordan Tequila og Lita så ut når du sitter på gamlehjemmet om mange, mange år - her dokumenteres hver minste forkule
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Så ut som en veldig hyggelig tur! Du er bildoman, Marianne Ingen fare for at du kommer til å glemme hvordan Tequila og Lita så ut når du sitter på gamlehjemmet om mange, mange år - her dokumenteres hver minste forkule Ja, jeg har opplevd å få kameraet konfiskert...!
Mud Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Såh..mens Loke lå hjemme og jeg var på jobb så bedrev dere tiden med sånt noe *misunnelig* Jeg kommer ikke over at den BC`n på bildene er pittelille Zizco
Marianne Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Såh..mens Loke lå hjemme og jeg var på jobb så bedrev dere tiden med sånt noe *misunnelig* Jeg kommer ikke over at den BC`n på bildene er pittelille Zizco Hihihi ja, han er ikke mye pitteliten lengre! Og ja du kan bare være misunnelig, selv om jeg var ganske så sliten etterhvert av å krabbe opp og ned skråninger, hun derre Margrete er ikke helt stødig i retninger og hvor vi skal..! Men er det så nøye da...? Digg tur på den første skikkelig varme vårdagen! B)
Djervekvinnen Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Flotte bilder! Så ut som en flott tur, selv om den var litt møkkete så det ut som. Jeg vil også på tur! Fine hunder alle sammen! De hadde det nok gøy!
Marthe Skrevet 5. Mai 2006 Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Flotte bilder Marianne. Så ut som dere hadde en fin tur Du er utrolig flink å ta bilder også
Marianne Skrevet 5. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2006 Flotte bilder Marianne. Så ut som dere hadde en fin tur Du er utrolig flink å ta bilder også Hihi, tusen takk!
Basse Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Fine bilder, Tequila er så tøff altså (om hun er det vet jeg jo forsovidt ikke, men hun ser fin ut) Lang tunge da Den andre vofsen din er fin den og' da!
Marianne Skrevet 4. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Idag har vi vært på tur sammen med Wachita og mamma'n hennes rundt Østernvann! Lita fikk lov til å kose sofaen hjemme pga labben hennes.. Her er et lite utvalg! Skjønne jentene! Wachita ler! Så hadde ikke Tequila tid til å sitte stille lengre.. Ganske skjønning da! Selvfølgelig må det bades! Kast pinnen en gang til da! *dele opp*
Marianne Skrevet 4. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Full fart.. .......og stormende jubel! Riste litt Og uti igjen Så har jeg vært litt fjollete igjen da... Pinse-lek: Finn 2 hunder! også må hun bade litt til... og litt natur Sånn da var spammingen over for denne gang!
Hilde Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Ååååååå, gode gamle Wachita, lenge siden jeg har sett deg!
Mud Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Loke fikk ikke være med på badetur nei..Hrmpf. <_< Fine lille Tequila jenta og pene Wachita
Marianne Skrevet 5. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Ååååååå, gode gamle Wachita, lenge siden jeg har sett deg! Du får være litt mere hjemme da vet du....! Loke fikk ikke være med på badetur nei..Hrmpf. <_< Fine lille Tequila jenta og pene Wachita Skikkelig unnskyld assa....! Veldig spontan tur som ble bestemt på 5 min, var bare derfor assa!!
ida Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Veldig veldig fine bilder. Jeg tror jeg må kjøpe kamera når feriepengene kommer! + Alt det andre som millionene skal brukes til . Østernvann er jo nesten like fint som Nøklevann, jo. God bedring med Litapoten.
Hilde Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Du får være litt mere hjemme da vet du....! Halvannen uke igjen!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar