Gå til innhold
Hundesonen.no

Tequila og Lita

Marianne

Recommended Posts

Idag har Margrete og jeg vært på tur på Songsvann, eller rettere sakt i skauen på Songsvann! Største deler av turen så hadde vi ingen ide om hvor vi var hen, men fint vær, godt selskap og kaffe så er det jo bare å tusle av gårde! :) Hadde en super tur, på 2- 2 1/2 time.

Margrete sliter litt, midt i myra

cefc5154.jpg

Klippet ut skjønning Zizco fra det forrige bildet!

41bc6a98.jpg

Fjolle Lita

1856db0c.jpg

4e8342bd.jpg

Skjønning.....?

349e883b.jpg

.....eller psykotisk...? ;)

afd4bdf9.jpg

Og en ting er ihvertfall helt sikkert: Lita og Faro er IKKE pinnomaner!!!! :unsure:

11a88e37.jpg

b8e34719.jpg

Z'n! :(

fde332ad.jpg

Pokk'æ'n pinnen sitter fast..!

dd808c39.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

"JEEEEG VAAAAANT!!! :(;)

2199ee1e.jpg

:)

3cd022d0.jpg

Lille turbo

712016d4.jpg

Margrete og Z fjoller

0d47b706.jpg

Z vil også være m i gjengen!

f32d5bd1.jpg

b4864c47.jpg

b6dd63eb.jpg

5136859e.jpg

Tequila bryr seg ikke så mye om oppstyret, hun har nemlig en egen pinne å fjolle m!

ebcb8924.jpg

Legg merke til at Margrete prøver å ta bilde m lokket fortsatt på! ;)

4f6dce49.jpg

*klippe og lime*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også litt natur :)

21530f4c.jpg

9167a60d.jpg

e761d7d6.jpg

Rene pene Faro gutten! :(

997c5893.jpg

Litt uskarpt, men litt morsomt!

e84ad805.jpg

Ren og pen Tequila

d70f0e40.jpg

Også har Margrete tatt bilder! Litt annen kvalitet på kameraet hennes ja.....! :rolleyes:

Lita i kjent stil!

mnhg.jpg

05.jpg

Faro og meg!

cvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en veldig hyggelig tur! Du er bildoman, Marianne :) Ingen fare for at du kommer til å glemme hvordan Tequila og Lita så ut når du sitter på gamlehjemmet om mange, mange år - her dokumenteres hver minste forkule :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en veldig hyggelig tur! Du er bildoman, Marianne ;) Ingen fare for at du kommer til å glemme hvordan Tequila og Lita så ut når du sitter på gamlehjemmet om mange, mange år - her dokumenteres hver minste forkule :)

;) Ja, jeg har opplevd å få kameraet konfiskert...! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh..mens Loke lå hjemme og jeg var på jobb så bedrev dere tiden med sånt noe *misunnelig*

Jeg kommer ikke over at den BC`n på bildene er pittelille Zizco :)

Hihihi ja, han er ikke mye pitteliten lengre! ;)

Og ja du kan bare være misunnelig, selv om jeg var ganske så sliten etterhvert av å krabbe opp og ned skråninger, hun derre Margrete er ikke helt stødig i retninger og hvor vi skal..! :( Men er det så nøye da...? ;)

Digg tur på den første skikkelig varme vårdagen! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Idag har vi vært på tur sammen med Wachita og mamma'n hennes rundt Østernvann! ;) Lita fikk lov til å kose sofaen hjemme pga labben hennes..

Her er et lite utvalg! ;)

Skjønne jentene! ;)

d959dfc4.jpg

Wachita ler! :P

b22b61aa.jpg

e84760c7.jpg

Så hadde ikke Tequila tid til å sitte stille lengre.. ;)

d27bebbb.jpg

630c16ba.jpg

e67eac20.jpg

Ganske skjønning da! ;)

d62fb9f7.jpg

Selvfølgelig må det bades!

b103efe6.jpg

Kast pinnen en gang til da!

0d555bdd.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart..

eb36aa7c.jpg

.......og stormende jubel! ;)

0ee31ad0.jpg

Riste litt

dd6b0080.jpg

Og uti igjen ;)

c9d6ce85.jpg

Så har jeg vært litt fjollete igjen da... ;)

9b152c68.jpg

Pinse-lek: Finn 2 hunder! :P

3c4d2f30.jpg

også må hun bade litt til... :rolleyes:

b6f00316.jpg

og litt natur ;)

acecd26c.jpg

9e747fe5.jpg

748a799a.jpg

Sånn da var spammingen over for denne gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, gode gamle Wachita, lenge siden jeg har sett deg!

Du får være litt mere hjemme da vet du....! ;)

Loke fikk ikke være med på badetur nei..Hrmpf. <_< Fine lille Tequila jenta og pene Wachita ;)

Skikkelig unnskyld assa....! ;) Veldig spontan tur som ble bestemt på 5 min, var bare derfor assa!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig fine bilder. Jeg tror jeg må kjøpe kamera når feriepengene kommer! + Alt det andre som millionene skal brukes til ;) . Østernvann er jo nesten like fint som Nøklevann, jo. God bedring med Litapoten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...