Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeblader

Gronnis

Recommended Posts

Akkurat nå abbonerer jeg ikke på noen hundeblader, men har fått litt lyst å begynne å abbonere på hundesport, siden de fleste har det og jeg har har hørt bra om bladet fra en jeg kjenner.

Det jeg lurer på er hvilke blad dere vil anbefale? Hva abonnerer dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster Hundesport i året? Er ikke medlem fra før av.

Lurer også på om noen vet hvor mye Polarposten koset i året? Står "Vi har to typer medlemskap; Hovedmedlemskap 300,- og Familiemedlemskap 150,- " Vil dette si at det blir 300,- kr i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster Hundesport i året? Er ikke medlem fra før av.

Lurer også på om noen vet hvor mye Polarposten koset i året? Står "Vi har to typer medlemskap; Hovedmedlemskap 300,- og Familiemedlemskap 150,- " Vil dette si at det blir 300,- kr i året?

Hei

Om du feks melder deg inn i Norsk Belgisk Fårehund Klubb her så får du både Belgerbladet og Hundesport :P Koster 300 kr i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det visste jeg ikke. Var jo ikke så dyrt heller det, så der kommer jeg nok til å melde meg inn :) Takker.

Hei

Om du feks melder deg inn i Norsk Belgisk Fårehund Klubb her så får du både Belgerbladet og Hundesport :) Koster 300 kr i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet dette?

Hvis du ikke har noen i familien som er medlem så tar du hovedmedlemskap for da får du både polarposten og hundesport. :)

men jeg synes det er mye med 300,- jeg er medlem i to forskjellige hundeklubber og der betaler vi 250,- for året og da får vi medlemsblad og hundesport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...