heihei Skrevet 5. August 2024 Rapporter Share Skrevet 5. August 2024 Kloa til hunden min knakk/løsnet i dag. Han haltet ikke før i dag bare irriterte seg litt men i sta løp han og klarte og løsne den mere og nå er han halt😱 han har lagt seg og vasker ikke på det og oppfører seg normalt så venter til i morgen med dyrlegen men har så vondt i skjela over dette. Noen tips i hva jeg kan gjøre? Har just flyttet og ikke fått med meg noe rens enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 6. August 2024 Rapporter Share Skrevet 6. August 2024 Har det knekt så langt inn at det er fare for at det har gått til klobeinet er det mer alvorlig enn hvis ikke. Men uansett lurt med sjekk i dag nå som hverdagen har begynt, alternativt videosamtale/telefonsamtale og vedlagte bilder med vet og råd for riktig rensing og hva du skal se etter vedrørende tegn på infeksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts