Gå til innhold
Hundesonen.no

"Enter bilde"

Miko

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Guest Per Olav

Bare et lite tips:

det er utrolig irriterende når folk har et bilde du må trykke på før du kommer inn :)

Eh... jeg synes det er tusen ganger verre med mange store bilder på samme sida ;)

For oss som sliter med "trange" linjer tar det "tusen år" å laste ned bildene så det blir gjerne til at vi kutter ut hele ventingen og kobler ut:)

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... jeg synes det er tusen ganger verre med mange store bilder på samme sida ;)

For oss som sliter med "trange" linjer tar det "tusen år" å laste ned bildene så det blir gjerne til at vi kutter ut hele ventingen og kobler ut:)

--

Per Olav

Den skjønte jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks de siste bildene i galleriet mitt, der hvor alle bildene ligger på samme side (de er ikke grusomt store, men for folk med treige linjer tar det lenger tid)..

Ok, skjønte bare ikke sammenhengen :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... :mellow: Å laste ned mange store bilder på en gang tar urimelig lang tid dersom du ikke har bredbånd eller ADSL. For de som ikke har det er mye bedre med små klikkbare bilder slik som f eks her: http://home.online.no/~perolav/csv/album2.htm

--

Per Olav

Joda, men skjønte bare ikke sammnhengen mellom det og et enter bilde :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Joda, men skjønte bare ikke sammnhengen mellom det og et enter bilde :mellow:
Oki :huh: Noen små bilder på index-sida er imho greit, møter jeg ei index-side med store bilder, animerte gif'er etc blir det helt håpløst lang nedlastningstid. Ei ryddig index-side som lastes ned raskt gir et tegn om at eieren har gjort en god jobb m h t å presentere hjemmesida si - at alle skal ha en sjanse til å bli kjent med eieren bak sida. Bildene kan du legge inn i linker fra index-sida, er den interessant nok, vil nok de besøkende akseptere lengre nedlastningstid for bildene for da vet de hva som venter bak "album"-linken.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :mellow: Noen små bilder på index-sida er imho greit, møter jeg ei index-side med store bilder, animerte gif'er etc blir det helt håpløst lang nedlastningstid. Ei ryddig index-side som lastes ned raskt gir et tegn om at eieren har gjort en god jobb m h t å presentere hjemmesida si - at alle skal ha en sjanse til å bli kjent med eieren bak sida. Bildene kan du legge inn i linker fra index-sida, er den interessant nok, vil nok de besøkende akseptere lengre nedlastningstid for bildene for da vet de hva som venter bak "album"-linken.

--

Per Olav

Ok, da meg skjønte litt mer, hehe :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...